اخبار

پیام تبریک معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه به نودانشجویان دانشگاه

پیام تبریک معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه به نودانشجویان دانشگاه
دکتر محمدرضا غلامی معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در پیامی توفیق ورود به دروازه‌های دنیای علم و دانش را به نو دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه تبریک گفت

به گزارش مفدا کرمانشاه، متن پیام تبریک معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه بدین شرح است:

” باسمه تعالی"

“یَرْفَعِ اللَّهُ الَّذِینَ آمَنُوا مِنْکُمْ وَ الَّذِینَ أُوتُوا الْعِلْمَ دَرَجاتٍ"

خداوند آنهایی را که ایمان آورده‌‏اند و کسانی را که دانش یافته‌اند، به درجاتی برافرازد. ”سوره مجادله، آیه۱۱ “

توفیق ورود به دروازه‌های دنیای علم و دانش، یکی از موهبت های الهی است که هر انسانی بی شک در سایه تلاش و تکاپو در کسب دانش، از این موهبت بهره ‌مند خواهد شد.

دانشجویان عزیز در این دوره جدید با بهره گیری از دانش اساتید، خویش را برای ایفای نقشی اثر گذار در آینده جامعه و ایران عزیز اسلامی مهیا می سازند.

دانشگاه به عنوان کانون تفکر و جوشش فکری در جامعه محسوب می شود و امیدوارم به فضل پروردگار و زیر توجهات حضرت ولی عصر (عج)، سال تحصیلی جدید، سال استفاده بهینه از ظرفیت های علمی، فرهنگی، هنری و اجتماعی دانشجویان هم راستا با رهنمودهای مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در محیط دانشگاه باشد.

امید است به فضل الهی، در طول سال تحصیلی جدید در جهت تهذیب، خودسازی و علم اندوزی، تلاش مضاعف نموده و در آینده با علم و معرفت بیشتر در جهت پیشرفت این مرز و بوم مثمر ثمر باشیم.

آغاز سال تحصیلی را به جامعه دانشگاهی، خانواده بزرگ دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه و به ویژه نودانشجویان عزیز -که برای نخستین بار به محیط مقدس دانشگاه گام نهاده اند- صمیمانه تبریک گفته و برای همگان از درگاه خداوند متعال موفقیت، بهروزی و سعادت را آرزومندم.

دکتر محمدرضا غلامی
معاون فرهنگی، دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه
۲۳ مهر ۱۴۰۲ ۰۹:۱۹

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید