اخبار

بیانیه کادر سلامت،اساتید، کارکنان ، بسیجیان و دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در محکومیت جنایت هولناک رژیم جعلی صهیونیست در بیمارستانها

در محکومیت جنایت هولناک رژیم جعلی صهیونیست
حمله وحشیانه و غیر انسانی جبهه کفر به بیمارستان المعمدانی غزه ،حجت را بر تمام جهانیان اتمام نمود که در مقطع کنونی، خونخواران صهیونیستی با عمل فجیع خود حادثه ای هولناک را رقم زده بطوری که عده ای از هم پیمانان این رژیم جنایتکار را نیز شوک زده و مجبور به محکوم نمودن این نسل کشی نمود.

بمباران بیمارستان غزه چهره ای از این دیو آدم کُش نمایان ساخت که دیگر راهی جز اتحاد جهانی برای مقابله با پایان این جریان غاصب باقی نگذاشته است و بشریت برای حفظ انسانیت باید اقدام لازم را در این خصوص اتخاذ نماید. 

در اختیار قراردادن تسلیحات جنگی توسط استکبار جهانی برای این کشتارها نشان دهنده اوج استیصال بزرگترین مدعی دروغین حقوق بشر است که با ادعای واهی دموکراسی ،حقوق بشر و طی نمودن دوران مدرنیته و فتح قله های علمی ،اعمال دوران قبل از جاهلیت بشر را به منصه ظهور گذاشته و نشان داده است که بازخورد تجمع علم و قدرت در کسانی که انسانیت را فراموش نموده اند ثمره ای جز کودک کشی نخواهد داشت.

تنها ماندن رژیم فاسق اسرائیل در حمله خونین به بیمارستان المعمدانی و محکوم نمودن این عمل غیر انسانی از طرف مجامع بین المللی و اکثر کشور های غربی که تا امروز از حامیان این رژیم جعلی بوده ،نیل به اتحاد هر چه بیشتر در مقابله با اقدامات ضد انسانی را افزون نموده است.

مجموعه دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه به عنوان متولی سلامت در استان کرمانشاه با ابراز همدردی با ملت مظلوم فلسطین ضمن اعلام  بیزاری و انزجار خود از بمباران بیمارستان غزه و کشتار بیماران و پناهدگان به این مرکز درمانی،آمادگی خود را جهت کمک های درمانی اعلام می دارد.

به امید ظهور منجی عالم بشریت و پایان دهنده ظلم و عدالت گستر حقیقی جهان
۲۶ مهر ۱۴۰۲ ۱۶:۴۹

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید