اخبار

در همایش توجیهی دانشجویان جدیدالورود دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه مطرح شد

در همایش توجیهی دانشجویان جدیدالورود دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه مطرح شد

 همایش سه روزه دانشجویان نو ورود دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در مجتمع امام حسن مجتبی (ع) در شهرستان صحنه برگزار شد.

1

دکتر غلامی معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه در این همایش گفت: دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه تمام معیارها و ظرفیت های لازم از جمله اساتید و اعضای هیات علمی مجرب را دارا می باشد و شما در دانشگاهی پذیرفته شده اید که جزو هشت دانشگاه برتر علوم پزشکی در کشور محسوب می شود .

وی اظهار داشت: دوران تحصیلی دوران رشد و موثر واقع شدن است و باید آماده حضور در جامعه شد. دانشجو در طول دوران تحصیل رغبت، انگیزه و تلاش داشته باشد.

دکتر غلامی با بیان اینکه اولویت اصلی دانشجویان کسب علم و دانش است گفت: هر چند در کنار این اولویت اصلی می‌توانند به فعالیت‌های مختلف فرهنگی و اجتماعی نیز بپردازند و خود را برای تعامل با جامعه و مردم پس از فراغت از تحصیل آماده نماید و بی شک دانشگاه محیط مناسبی برای کسب مهارت‌های مورد نیاز زندگی است .

وی با بیان اینکه دانشکده پزشکی کرمانشاه در تمام تخصص ها پذیرش دانشجو دارد و دانشکده پیراپزشکی ما در کشور اول است گفت: از همین ابتدای ورود به دانشگاه به صورت جدی برای مطالعه دروس برنامه ریزی کنید تا در ترم های آتی با مشکلی مواجه نشوید زیرا شما مدیران و متخصص آینده همین دانشگاه خواهید شد و از امروز باید تلاش کنید که در رشته خود جزو بهترین ها باشید.

معاون دانشجویی فرهنگی دانشگاه عنوان کرد: تیم مدیریتی دانشگاه نیز تمام تلاش خود را برای فراهم ساختن یک محیط آموزشی مطلوب بکار بسته است و به شما کمک می کند که جزو بهترین ها باشید و اگر کمی و کاستی هم وجود دارد باید با تعامل یک دیگر آن را بر طرف سازیم.

دکتر غلامی با بیان اینکه وظیفه ای است که به دوش شما سنگینی میکند و باید تمام تلاش خود را بکنید که از نظر علمی قدرتمندتر شویم گفت: در حوزه سلامت هم کرونا ثابت کرد که ایران جز کشور های قوی است و با وجود تحریم ها پیروز میدان بودیم.
3
همچنین دکتر جلیلی معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه نیز با بیان اینکه شما دانشجویان آینده سازان کشور هستید و مایه افتخار و مباهات ما هستید و فردای کشور به دست شماست گفت: دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه یک دانشگاه با بنیه علمی قوی است و در بخشی تحقیقات و فناوری در کشور و حتی در بخش بین المللی خوش درخشیده است.

وی با بیان اینکه ما در اینجا دانشجویانی داشته ایم که توانسته اند رتبه های برتر علمی را در کشور و حتی در بخش بین المللی کسب کنند گفت: شما با تلاش خود توانسته اید به این مرحله برسید و باید به فکر آموزش و تحقیق باشید و در قدم اول وظیفه شما عزیزان این است که در کمیته تحقیقات دانشجویی شرکت نمایید و به حیطه فعالیت های تحقیقاتی ورود پیدا کنید و بیش از پیش در پیشرفت کشور در حوزه سلامت اثر گذار باشید .

همچنین دکتر ورمیرا قائم مقام معاون آموزشی دانشگاه عنوان کرد: دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در حوزه تحقیقات و فناوری بعد از دانشگاه های تهران و شهید بهشتی جایگاه سوم کشور را دارد.

وی افزود: شما دانشجویان با ثبت نام در کمیته دانشجویی معاونت آموزشی می توانید نقاط ضعف و قوت خود را بهتر بشناسید و در دوران دانشجویی پیشرفت بیشتری در زمینه آموزش داشته باشید .

دکتر ورمیرا عنوان کرد: در اینجا معاونت ها در حوزه های مختلف می توانند به شما کمک کنند و یاریگر شما می باشند و از این امکانات استفاده نماید و امیدوارم با تلاشی که شما عزیزان و نخبگان علمی دارید، بتوانید موفقیت ها و پیشرفت های بیشتری در زندگی کسب نمایید.
2
در ادامه دکتر پور نظری رییس دانشکده پزشکی نیز افزود: دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه یکی از دانشگاه های ملی برتر در کشور است که اساتید بزرگ و دانشجویان بسیار پر تلاش و موفق در مقاطع مختلف داشته است .

وی افزود: شما عزیزان با تلاش خود توانسته اید به جمع جامعه سلامت بپیوندید و متعهد شده اید بخشی از زندگی شما در حیطه سلامت و بهداشت جامعه باشد و شغل و وظیفه شما در راستای حفظ سلامت مردم که بزرگترین نعمت خداوند متعال است خواهد بود.
4
همچنین دکتر عباسپور مدیر دانشجویی معاونت فرهنگی دانشجویی دانشگاه نیز عنوان کرد: امکانات رفاهی ، اردویی ،اسکان برای دانشجویان خوابگاهی، تغذیه، وام، اردوهای دانشجویی و برنامه های مختلف فرهنگی، ورزشی و... از دیگر مواردی است که مورد توجه دانشجویان جدید الورود می باشد و در این دانشگاه اقدامات خوبی در این زمینه صورت گرفته است.

وی همچنین افزود: در حوزه سلامت روان و ارائه مشاوره های لازم به دانشجویان اقدامات بسیار خوبی در دانشگاه در حال انجام است و در صورت برخورد با هر مشکلی دانشجویان می توانند از خدمات مشاوره ای در این بخش بهره مند گردند.

در ادامه این مراسم از خانواده شهیدان مهرداد نوروزی ، فریدون احمدی و علی اکبر پاشایی قدردانی شد.

لازم به ذکر است در این همایش نمایشگاهی با حضور تشکل‌های اسلامی دانشجویان ، انجمن‌های علمی دانشجویی ، معاونت آموزشی، بسیج دانشجویی ،کانون‌های فرهنگی، هنری و اجتماعی و بخش‌های مختلف اداری دانشگاه در حوزه‌های آموزشی و رفاهی در غرفه های مختلف با هدف آشنایی دانشجویان ورودی جدید با فعالیت‌های آن‌ها برگزار شد.


۲۹ مهر ۱۴۰۲ ۰۸:۴۶

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید