اخبار

نشست رئیس دانشگاه با مدیران دانشگاه و رؤسای شبکه های بهداشت و درمان

نشست رئیس دانشگاه با مدیران دانشگاه

 

رئیس دانشگاه در نشست با مدیران دانشگاه و رؤسای شبکه های بهداشت و درمان با اشاره به اینکه وزیر بهداشت در اجلاس روسای دانشگاه های علوم پزشکی، خدمات ارائه شده به زائرین اربعین در کشور را بی نظیر دانست گفت: همه دستگاه ها و مدیران دانشگاه پای کار بودند و در مرز خسروی و مسیر پیاده روی بهترین خدمات ارائه شده را به زائرین در سطح کشور داشتیم.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه دکتر محمدی اظهار داشت: تعداد زائرین سال آینده بیشتر خواهد بود و این روند افزایشی است و باید نقاط ضعف را احصا نمود و از الان آنها را برطرف نمود.

وی با بیان اینکه از هفته آینده توزیع نیروهای متخصص آغاز خواهد شد و باید شرایط کاری و زندگی مناسب در شهرستان ها برای متخصصین فراهم گردد گفت: برنامه ریزی تقسیم پزشکان عمومی نیز در حال انجام است و رؤسای شبکه های بهداشت و درمان بنا بر صلاحدید و ضرورت همکاران پزشک را در قسمت های مختلف بکارگیری نمایند.

به گفته وی استقلال در آمدی بیمارستان ها در بحث دارو افزایش یافته و تا تحقق صد در صدی آن پیش خواهد رفت و هفته آینده یک ماه کارانه برای بیمارستان های شهرستان ها پرداخت خواهد شد.

رئیس دانشگاه همچنین تایمکس مرکزی را بحث مهمی دانست و گفت: پرداختها بر این اساس صورت خواهد گرفت.

دکتر محمدی با عنوان اینکه تکمیل پروژه های بهداشتی درمانی با سرعت و دقت توسط رؤسای شبکه ها پیگیری گردد گفت: برنامه پزشک خانواده درشهرستان ها با قوت انجام گردد و همه مدیران تمام همت خود را در دولت مردمی برای ارائه خدمت به مردم بکار گیرند.


۱ آبان ۱۴۰۲ ۰۹:۴۹

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید