اخبار

امام جمعه کرمانشاه: افق روشنی در حوزه سلامت استان وجود دارد

امام جمعه کرمانشاه: افق روشنی در حوزه سلامت استان وجود دارد
حجت الاسلام والمسلمین غفوری نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه در دیدار هیات رئیسه دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: دکتر محمدی رییس دانشگاه خبرهای بسیار خوبی از حوزه سلامت استان داشتند که بیانگر این است که افق روشنی در حوزه سلامت ، بهداشت و درمان و آموزش پزشکی در استان کرمانشاه وجود دارد.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه وی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام به ویژه شهدای گرانقدر حوزه سلامت گفت: شهدای سلامت با گذشتن از جان خود و در سخت ترین شرایط در دوران کرونا به مردم جان دوباره بخشیدند و با ایثار و ازخودگذشتگی از جان مردم حفاظت کردند.

وی عنوان کرد:عرصه سلامت، عرصه بسیار مهمی است و برای جامعه بسیار حیاتی است و به ویژه برای جامعه اسلامی ما که به ارزشهایی معتقدیم که بر اساس این ارزش ها تکالیف سنگینی بر دوش ماست ، توجه به این امر ضرورت بیشتری دارد.

امام جمعه کرمانشاه با بیان اینکه خوشبختانه نگاه مجموعه دانشگاه علوم پزشکی در بهداشت و درمان و سلامت یک نگاه اقتصادی و مادی و تجاری نیست گفت: در جامعه ما این نگاه یک نگاه انسانی است و انجام یک تکلیف و وظیفه است که این مسئله در غرب کاملا فراموش شده است .

حجت الاسلام والمسلمین غفوری بیان کرد: خدا را شاکریم که چنین شرایط مطلوبی را در حوزه سلامت استان مشاهده می کنیم ، البته باید این امکانات و تجهیزات در بخش های مختلف این حوزه در استان توسعه یابد و مردم استان باید از امکانات و تجهیرات بیشتری در حوزه سلامت ، بهداشت و درمان بهره مند گردند که بی شک با تلاش مسئولان دانشگاه علوم پزشکی در استان این مهم امکان پذیر است و ما نیز در این زمینه پیگیری های لازم را انجام خواهیم داد.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه ، اقدامات نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه را بسیار ارزشمند و قابل تحسین دانست و گفت: بی شک توجه به مسائل دینی ، مذهبی و امور فرهنگی و تربیت دانشجویان متعهد و با اخلاق در پیشرفت استان و کشور اثر گذار خواهد بود.

وی همچنین اظهار داشت: اقدامات و فعالیت های دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در همایش عظیم اربعین بسیار قابل تقدیر است و خدمات بهداشتی درمانی بسیار خوبی به زائران در مرز خسروی ارائه شد.

امام جمعه کرمانشاه در پایان اضافه کرد: اقدامات دولت سیزهم در حوزه بهداشت و درمان بسیار قابل توجه است و همه مسئولان پای کار هستند وامیدواریم بتوانیم با تلاش بیش از پیش مسئولان و پیگیری های لازم ، با همراهی و همکاری وزارت بهداشت و نمایندگان مجلس، جایگاه استان کرمانشاه را در حوزه سلامت ارتقا دهیم.
۳ آبان ۱۴۰۲ ۱۴:۲۱

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید