اخبار

برگزاری آیین تکریم و معارفه مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان روانسر

برگزاری آیین تکریم و معارفه مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان روانسر

آیین تکریم و معارفه مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان روانسر با حضور معاون بهداشتی دانشگاه و فرماندار این شهرستان در حال برگزاری است.

در این مراسم از زحمات دکتر محی الدین امینی مدیر پیشین شبکه بهداشت و درمان سرپل ذهاب تقدیر و دکتر علی اکبر مظفری به عنوان سرپرست جدید این شبکه معرفی گردید.

طی این آیین دکتر شکیبا معاون بهداشتی دانشگاه ضمن قدردانی از فرماندار این شهرستان که با تمام وجود از سلامت مردم حمایت می کند از وی تقاضا کرد که همچنان‌ به حمایتهای خود از بهداشت و درمان ادامه دهند.

وی اظهار داشت: دکتر محی الدین امینی از مدیران اخلاق مدار و کار بلد هستند و از تلاشهای صادقانه ای که برای ارتقای سلامت در مدت تصدی سمت مدیر شبکه بهداشت درمان روانسر داشتند تشکر می کنیم ضمن اینکه دکتر  علی اکبر مظفری نیز تجربه های ارزنده ای در بحث بهداشت و درمان در شهرستان کامیاران بدست آورده اند و از امروز نیز سکان  شبکه بهداشت و درمان روانسر به ایشان محول می شود.

معاون بهداشت دانشگاه تاکید کرد: یکی از کارهایی که دکتر مظفری باید در دستور کار خود قرار دهد غربالگری بیماریهای غیر واگیر مانند دیابت،  فشار خون، سرطان سینه و... می باشد.

وی افزود:  خوشبختانه بیماریهای واگیر علی رغم  اهمیت بالا و مهم بودنشان از  نظر شیوع تنها ۲۲٪ از مرگ و میرها را به خود اختصاص داده و ۷۸٪ از  مرگ و میرها مربوط به بیماریهای غیر واگیر مانند دیابت، فشار خون و غیره میباشد.

دکتر شکیبا از زحمات  دکتر محی الدین امینی که خدمات ارزشمندی برای مردم شهرستان در حوزه بهداشت و درمان داشتند تشکر کرد و گفت: امیدوارم دکتر مظفری نیز این خدمات را بهتر و با تلاش بیشتری ادامه دهند و به انتظارات مردم در شهرستان روانسر به بهترین نحو پاسخ دهند.

همچنین  مصطفی زاده فرماندار شهرستان روانسر نیز ضمن قدردانی از زحمات و تلاش‌های شبانه‌روزی دکتر امینی در پیشبرد اهداف نظام سلامت به ویژه پیگیری راه اندازی بیمارستان روانسر گفت:  در سال های اخیر شاهد ایجاد زیرساختهای بهداشتی و درمانی در شهرستان بودیم و بحث توریسم درمانی نیز یکی از ظرفیت های منطقه اورامانات است که امیدوارم مورد توجه مسئولان دانشگاه قرار گیرد.

وی ضمن آرزو موفقیت برای دکتر مظفری گفت: بی شک ایشان نیز  منشا خیر بوده و در راستای ارتقا شاخص های بهداشتی درمانی شهرستان و ارائه خدمات مطلوب به مردم شهرستان  تأثیرگذار خواهند بود.

در ادامه دکتر مظفری مدیر شبکه بهداشت و درمان روانسر نیز از زحمات و تلاش های دکتر امینی سپاسگزاری کرد و گفت: امیدوارم با همکاری تیم مدیریتی دانشگاه و همکاران شبکه بهداشت و درمان شهرستان اقدامات بسیار خوبی در راستای ارتقا بهداشت و درمان شهرستان صورت پذیرد.

وی افزود: یکی از مهمترین دغدغه هایی که دارم پیگیری احداث بیمارستان اصلی شهرستان و تکمیل تجهیزات بیمارستان موقت است که بی شک با حمایت های رییس دانشگاه اقدامات خوبی در این خصوص انجام می شود.  

در پایان دکتر امینی نیز عنوان کرد: با اعتبارات تخصیص یافته از سوی دانشگاه ،بهسازی تمام مراکز بهداشتی درمانی شهرستان و خانه های بهداشت از نظر عمرانی ، تجهیزات پزشکی انجام شد و تمام مراکز به ویژه خانه های بهداشت را تجهیز نمودیم.

به گفته وی بهسازی ۴ پایگاه فوریت های پزشکی و گاز کشی ۲۰ خانه بهداشت شهرستان از دیگر اقدامات صورت گرفته می باشد.

وی افزود: یکی از مهمترین اقداماتی که انجام شد بهره برداری از بیمارستان موقت شهرستان روانسر بود که نقش مهمی در ارائه خدمات مطلوب درمانی به مردم شهرستان خواهد داشت.

 

۱۰ آبان ۱۴۰۲ ۱۰:۵۸

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید