اخبار

اولین سمینار بین المللی تازه های درمانی و مراقبتی در بیماران دچار مسمومیت به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه

اولین سمینار بین المللی تازه های درمانی و مراقبتی در بیماران دچار مسمومیت به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه
 اولین سمینار بین المللی تازه های درمانی و مراقبتی در بیماران دچار مسمومیت امروز (دهم آبانماه) به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه برگزار شد.
۲
 دکتر مهدی بلالی مود فلوشیپ سم شناسی( پدر علم سم شناسی ایران) گفت: برای بنده افتخار است که در خدمت مردم مهمان نواز، باصفا و صمیمی استان کرمانشاه هستم.

وی اظهار داشت: برگزاری این گونه سمینارها باعث ارتقاء سطح علمی و درمانی در حیطه های تخصصی می شود و جا دارد از همه عوامل برگزاری سمینار مسمومیت تشکر کنم و امیدوارم این سمینار باعث ارتقاء سطح سلامت جامعه شود.
۶
همچنین حجت الاسلام محبی مسئول دفتر نهاد نمایندگی  مقام معظم رهبری در دانشگاه نیز ضمن محکوم کردن جنایات رژیم صهیونیستی علیه مردم مظلوم غزه گفت: ضمن همدردی با مردم مظلوم فلسطین یاد شهدای غزه را گرامی می داریم.

وی ضمن تشکر از همه حضار و اساتید برجسته کشوری، به ویژه دکتر مهدی بلالی پدر سم شناسی ایران که در این سمینار بین المللی حضور پیدا کردند گفت: به طور قطع برگزاری این سمینارها در راستای تبادل تجربیات و دانش اساتید اثر گذار خو اهد بود. 
۱
در ادامه دکتر وزیری معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه نیز با بیان اینکه مسمومیت ها شامل دو دسته خود خواسته و ناخواسته می باشند گفت: اقدامات پیشگیرانه در این زمینه بسیار مهم است و باید عوامل روانی و درمانی در این زمینه در نظر گرفته شود.

وی افزود: آسیب های ناشی از مسمومیت ضررهای جبران ناپذیری  به نظام سلامت و جامعه وارد میکند که باید با برنامه ریزی صحیح و دقیق و با رویکردی علمی مدیریت گردد.
۴
در پایان دکتر فاضلی رئیس بیمارستان امام خمینی(ره) گفت: بر خود می بالیم که اولین سمینار بین المللی تازه های درمانی و مراقبتی در بیماران  مسمومیت را در استان کرمانشاه برگزار می‌کنیم و مفتخریم که در این سمینار میزبان اساتید برجسته کشوری هستیم.

به گفته وی بیماران مسمومیت، بیماران چند وجهی هستند که  اقدامات پیشگیرانه و درمانی در این زمینه باید تواماً در نظر گرفته شود.

وی افزود:لحظه ها و دقیقه ها در درمان مسمومیت بسیار مهم هستند و بی شک حضور اساتید برجسته کشوری در حوزه مسمومیت در این سمینار برای ما راه گشاه خواهد بود و ما باید از دانش این چهره های علمی استفاده کنیم.

 گفتنی است این سمینار سه روزه، با حضور اساتید برجسته کشوری و بین المللی  با همکاری مرکز آموزشی درمانی امام خمینی(ره) و آموزش مداوم جامعه پزشکی دانشگاه و مجتمع بیمارستانی امام رضا (ع)، در آمفی تئاتر این مرکز در حال برگزاری است.

۱۰ آبان ۱۴۰۲ ۱۵:۳۵

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید