اخبار

مراسم تکریم و معارفه رییس دانشکده پرستاری شهرستان سنقر و کلیایی

سنقر

این نشست تکریم و معارفه رییس دانشکده پرستاری شهرستان سنقر و کلیایی با حضور معاون آموزشی دانشگاه، فرماندار و رییس شبکه بهداشت و درمان شهرستان سنقر و اعضای هیات علمی دانشکده پرستاری این شهرستان برگزار شد.

در این آئین دکتر وزیری معاون آموزشی دانشگاه ضمن قدردانی از  زحمات دکتر سلطانی رییس سابق دانشکده پرستاری سنقر گفت: امیدوارم با پیگیری های رییس جدید دانشکده در زمینه ارتقای وضعیت آموزشی دانشکده اقدامات خوبی  از نظر تعداد افزایش عضو هیات علمی پیمانی و پرسنل اداری، افزایش تعداد رشته های تحصیلی و افزایش امکانات آموزشی انجام شود.

وی عنوان کرد: رییس دانشگاه علوم پزشکی و معاونت آموزشی این دانشگاه از هیچ کمکی در این راه دریغ نخواهند نمود و در این زمینه نهایت همکاری و همراهی را خواهند داشت.

همچنین قربانی فرماندار شهرستان سنقر نیز از زحمات مجموعه دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه سپاسگزاری کرد و برای رییس  پیشین دانشکده پرستاری سنقر آرزوی موفقیت نمود و گفت:امیدوارم با تلاش و پیگیری های رییس  جدید این دانشکده و تعامل سازنده با سایر دستگاه های شهرستان در زمینه ارتقای کیفیت خدمات آموزشی و درمانی دانشکده پرستاری و شبکه بهداشت سنقر و جذب  بودجه و امکانات  اقدامات موثرتری صورت پذیرد.

 در ادامه دکتر سلطانی رییس سابق دانشکده پرستاری سنقر نیز عنوان کرد: زیر ساخت های آموزشی، پژوهشی و فرهنگی دانشکده در وضعیت قابل قبولی قرار دارد و پیگیری های بیشتر توسط رییس جدید دانشکده می تواند بسیاری از کاستی های جزئی فعلی را مرتفع سازد.

همچنین طیبه اقبالی رییس جدید این دانشکده با بیان اینکه از اعتماد دکتر محمدی رییس دانشگاه علوم پزشکی و دکتر وزیری معاون  آموزشی بسیار سپاسگزارم  گفت:با استعانت از خداوند متعال، تمام توان و تلاش خود را وقف  ارتقای وضعیت دانشکده در تمامی زمینه های آموزشی، پژوهشی، فرهنگی و دانشجویی خواهم نمود.


۲
۱
۱۸ آبان ۱۴۰۲ ۲۱:۰۳

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید