اخبار

بازدید دکتر جمال الدینی و هیات همراه از طرح توسعه ای بیمارستان شهدای سرپل ذهاب

بازدید دکتر جمال الدینی و هیات همراه از طرح توسعه ای بیمارستان شهدای سرپل ذهاب

 
دکتر جمال الدینی و هیات همراه در سفر یک روزه خود به کرمانشاه به همراه هیات رئیسه دانشگاه از روند اجرای پروژه های غرب استان در شهرستان های قصرشیرین،سرپل ذهاب و گیلانغرب بازدید کردند.

دکتر جمال الدینی معاون حقوقی و امور مجلس وزارت بهداشت،درمان و آموزش پزشکی، دکتر حیدری نماینده مردم شهرستان های گیلانغرب،سرپل ذهاب و قصرشیرین در مجلس شورای اسلامی و هیات رئیسه دانشگاه از بیمارستان سرپل ذهاب و طرح توسعه ای بیمارستان شهدای سرپل ذهاب به مساحت ۶هزار و ۸۰۰ متر مربع و با ظرفیت ۸۶ تخت بستری و درمانگاه جراحی بسیجیان شهرستان سرپل ذهاب بازدید کرد.

طی این بازدید جلسه بررسی وضعیت اجرای پروژه های بهداشتی درمانی و پیگیری مسائل  بهداشتی درمانی شهرستان سرپل ذهاب نیز تشکیل شد

طی این نشست دکتر جمال الدینی معاون حقوقی و امور مجلس وزارت بهداشت،درمان و آموزش پزشکی گفت: خدا را سپاسگزارم که امروز در جمع مردم غیور، فهیم و نجیب منطقه ای قرار گرفتم که سختی های زیادی را تحمل کردند، برای یک عشق راستین که آن حفظ حاکمیت یکپارچه ایران عزیز زیر پرچم مقدس نظام جمهوری اسلامی بود و ما هر چه داریم به خاطر رشادت و از خودگذشتگی این عزیزان است.

وی اظهار داشت: امروز وظیفه و تکلیف همه ما مسئولان رسیدگی و پیگیری مشکلات این منطقه است و باید امکانات و تجهیرات لازم جهت ارائه خدمات مطلوب بهداشتی درمانی به مردم شهرستان سرپل ذهاب فراهم گردد.

همچنین دکتر محمدی رییس دانشگاه نیز با بیان اینکه در سال های اخیر اقدامات بسیار خوبی در حوزه بهداشت و درمان در شهرستان سرپل ذهاب صورت گرفته است گفت: رفع مشکلات بهداشتی، درمانی شهرستان ها به ویژه شهرستان سرپل ذهاب که بحران های زیادی را پشت سر گذاشته  از اولویت های دانشگاه است  و تلاش می کنیم در کوتاه ترین زمان ممکن این مشکلات را مرتفع سازیم.

وی با بیان اینکه بحث کمبود پزشکان عمومی  به صورت جدی پیگیری خواهد شد و کمبود نیروی پزشک شهرستان به زودی مرتفع می شود گفت: تمهیدات لازم نیز در راستای بکارگیری  و  جذب نیروی انسانی مورد نیاز در این شهرستان اندیشیده شده است و یک دستگاه آمبولانس نیز تا پایان سال جاری در اختیار این شهرستان قرار خواهد گرفت.

در ادامه دکتر حیدری نماینده مردم شهرستانهای سرپل ذهاب، گیلانغرب و قصرشیرین در مجلس شورای اسلامی نیز اظهار داشت: طی جلسات متعدد در وزارت بهداشت در حوزه های مختلف و جلساتی که با وزیر بهداشت داشتم مسائل و مشکلات شهرستان های سرپل ذهاب، گیلانغرب و قصرشیرین  را مطرح نمودم.

وی افزود: بخشی از مشکلات شهرستان ها با پیگیری های صورت گرفته و با عنایت ویژه  وزیر بهداشت و رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه مرتفع شده است و برای رسیدن به وضعیت بهتر در حوزه بهداشت و سلامت و در شان مردم منطقه نهایت تلاش را خواهیم داشت.

دکتر حیدری بیان کرد:امیدوارم با فراهم ساختن امکانات و زیرساختهای لازم و با بکارگیری پزشکان و متخصصان در این شهرستانها و مناطق مرزی استان ،بتوانیم شرایط بهداشتی درمانی بهتری را برای مردم منطقه فراهم آوریم.


 

۲۰ آبان ۱۴۰۲ ۰۸:۴۰

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید