اخبار

آئین تکریم و معارفه رئیس مرکز آموزشی درمانی امام علی (ع) کرمانشاه برگزار شد

امام علی (ع) کرمانشاه
آئین تکریم و معارفه رئیس مرکز آموزشی درمانی امام علی (ع) کرمانشاه صبح امروز با حضور معاون درمان دانشگاه ، پزشکان و کارکنان دانشگاه برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه دکتر صوفیوند معاون درمان دانشگاه با عنوان اینکه در حوزه مدیریت چرخش یک موضوعی است که قطعا اتفاق می افتد و هر آمدنی رفتنی دارد گفت:بیمارستان روی یک روند مناسب در حال حرکت است و امیدواریم که بعد از این هم شاهد رشد و تعالی روز افزون این مرکز باشیم.

وی اظهار داشت: دانشگاه با جدیت در رفع مشکلات ، به ویژه مشکلات مالی تلاش می کند اما بسیاری از  مشکلات فراتر از حل آن در استان است و باید در سطح کشوری حل شود.

دکتر صوفیوند گفت: انجام طرح  خودگردانی بیمارستانها تاثیر بسزایی در پیشبرد اهداف مراکز درمانی و رفع مشکلات آنها دارد و قطعا تلاش تک‌تک شما همکاران محترم در این زمینه کارساز می باشد.

همچنین دکتر بهزاد حیدر پور رئیس پیشین این مرکز گفت: با تکیه بر لطف خدا و همراهی و همدلی در یکسال و چندماهی که در بیمارستان امام علی (ع) در کنار همکاران بودم این بیمارستان روند رو به جلو داشت.

وی اظهار داشت:در این مدت در شرایط سخت اتفاقات خوبی رقم خورد و انشاءاله بیمارستان پرقدرت تر از گذشته در خدمت رسانی به مردم موفق باشد.

همچنین دکتر حسین امیری رئیس این بیمارستان با بیان اینکه خدا را شاکر وسپاسگزارم که در بیمارستانی قدم نهادم که مزین شده با نام امام علی (ع) ، امیدوارم با تاسی از این امام بزرگوار بتوانیم خدمتی به مردم داشته باشیم گفت: برای پیشبرد اهداف مرکز همکاری و همراهی تمام همکاران موثر است و در این راستا از دانشگاه به ویژه در بحث مالی و پرداخت معوقات انتظار حمایت داریم.

7
6
5
3
2
1
۲۲ آبان ۱۴۰۲ ۱۳:۲۴

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید