اخبار

در مراسم امروز بزرگداشت روز پرستار در سالن اجتماعات بیمارستان امام رضا(ع) مطرح شد

در مراسم امروز بزرگداشت روز پرستار در سالن اجتماعات بیمارستان امام رضا(ع) مطرح شد
۱
دکتر صوفیوند معاون درمان در مراسم روز پرستار گفت: خداوندمتعال عنایت ویژه ای به پرستاران داشته که آنها را در این مسیر قرار داده که همواره عشق بورزند و محبت کنند و با محبت و تلاش خود مرهمی بر دردهای بیماران باشند.
 
به گزارش روابط عمومی دانشگاه وی اظهار داشت: هرگاه جامعه با بحران سلامت مواجه شده پرستاران با فداکاری بدون لحظه‌ای وقفه پای خدمت ایستاده‌اند و کار شریف و ارزشمند آن‌ها از پاداش بزرگی در نزد پروردگار برخوردار است.

وی افزود:پرستاری از بخش‌های ارزشمند نظام سلامت است و این قشر ایثارگر نقش ویژه‌ای در تامین سلامت مردم دارند و زحمات این عزیزان بسیار قابل تقدیر است.
۱
همچنین دکتر پورمیرزا مدیر پرستاری دانشگاه نیز عنوان کرد: بر اساس سیاست های معاونت درمان، تلاش بر این است که پرستاری از بخش غیر بالین به سمت بالین سوق پیدا کند و خوشبختانه در شش ماهه اول سال ۱۴۰۲  در مراکز درمانی تابعه دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه این روند افزایش یافته است.
وی اظهار داشت: هیچگاه زحمات و تلاش بی وقفه پرستاران استان در زمان زلزله سرپل ذهاب و در شرایط سخت کرونا فراموش نخواهد شد و بسیار قابل تقدیر است.

دکتر پورمیرزا اظهار داشت: میزان رضایتمندی در شش ماهه اول سال ۱۴۰۲ افزایش چشمگیری داشته و از زحمات پرستاران و کادر درمان بیمارستان های تابعه دانشگاه که با جان و دل در حال فعالیت هستند سپاسگزارم.

به گفته وی کمبود نیروی کمک پرستار یکی از مشکلاتی است که هم اکنون در بیمارستانهای استان با آن مواجه هستیم و امیدوارم با پیگیری های رییس دانشگاه و معاون درمان و جذب کمک پرستار این مشکل  برطرف شود.

۳

در ادامه حجت الاسلام محبی مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه نیز همدردی خود را با مردم مظلوم و ستمدیده و شجاع فلسطین و غزه اعلام کرد و جنایات رژیم غاصب صهیونیستی را محکوم نمود و گفت:امروز جبهه ظلم و ستم در دنیا به سرکردگی آمریکای تروریست اتفاق جدیدی را رقم زده است و مردم مظلوم غزه را مورد هجوم خود قرار داده است.

وی افزود: مسلمانان جهان به ویژه کشور عزیزمان ایران یکپارچه این ظلم را محکوم می کنند و از مردم بی دفاع غزه حمایت می نمایند.

وی با عنوان اینکه حرفه پرستاری، شغل بسیارمقدسی است چراکه  این رشته هم به علم، تجربه،  مهارت و هم به اخلاق،عطوفت ومهربانی مزین است گفت: پرستاران آرامش‌بخش آلام بیماران هستند و در دوران کرونا نقش پرستاران بسیار پررنگ بود و با تمام توان و با ایثار و از جان گذشتگی حافظ جان مردم بودند و این ایثار و فداکاری همواره ماندگار است.
۷
همچنین جانجانی مشاور امور بانوان و خانواده استانداری کرمانشاه نیز بیان کرد: پرستاران، زنان و مردان سفیدپوش و فداکاری هستند که در سخت‌ترین شرایط با  صبوری و محبت و مهربانی خود و با تمام توان برای درمان بیماران و سلامتی آنها در تکاپو و تلاش هستند .

وی اظهار داشت:پرستاران حضرت زینب کبری (س) را به عنوان الگوی خود می دانند و با تاسی از این بانوی بزرگوار اسلام،ایثارگرانه و خالصانه برای نجات جان بیماران و کمک به درمان آنها سختی ها ی این شغل را به جان پذیرفته اند. 

او با بیان اینکه پرستار فرشته رحمت برای بیمار است و پرستاری، یکی از سخت‌ترین حرفه‌ها محسوب می شود گفت: جامعه اهمیت کار پرستاری و دشواری کار آنها را به خوبی می شناسد و زحمات این عزیزان در سخت ترین شرایط و در دوران کرونا فراموش نخواهد شد و همواره قدردان این عزیزان هستیم.

در این مراسم از تعدادی از پرستاران نمونه استان با اهدا لوح و هدایایی تقدیر شد.

همچنین در پایان این مراسم طوماری در محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی توسط رییس دانشگاه،اساتید،کارکنان،پرستاران و کادر درمان به امضا رسید.
 

۲۵ آبان ۱۴۰۲ ۱۸:۲۲

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید