اخبار

نگاه درون سازمانی یکی از مهمترین راه های رسیدن به بهره وری

نگاه درون سازمانی یکی از مهمترین راه های رسیدن به بهره وری
 معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه در همایش بهره وری در نظام سلامت کلان منطقه ۳ آمایشی کشور هدف از برگزاری این همایش را گفتمان سازی ارتقا بهره وری در نظام سلامت و هم افزایی گروه های علمی و اجرایی در حوزه های ارتقا بهره وری در نظام سلامت دانست و گفت:برای رسیدن به بهره وری در هر سازمانی و برطرف نمودن مشکلات و چالش های موجود در هر سازمان بیش از هر چیز باید نگاه درون سازمانی وجود داشته باشد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه مهندس صادق کریمی عنوان کرد: در این راستا بی شک با داشتن نگاه درون سازمانی در جهت برطرف ساختن مشکلاتی که در مسیر ارتقا حوزه های مختلف وجود دارد با بهره گیری از منابع موجود و با بکار بستن تمام توان به خوبی می توان بر مشکلات در حوزه های مختلف در هر سازمانی غلبه کرد.

وی با اشاره به وجود منابع مختلف در نظام سلامت گفت: هیچ منبعی اعم از پایدار و غیر پایدار به اندازه سرمایه انسانی ارزشمند نیست و  نظام سلامت  شان خود را از نیروی انسانی می گیرد و بر این اساس می توان با کمک و همراهی این نیروی توانمند و پر تلاش، در مسیر ارتقا بهره وری در نظام سلامت به بهترین نحو عمل کرد.

مهندس کریمی افزود:خوشبختانه در دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه این نگاه درون سازمانی وجود دارد و با تلاش ها و پیگیری های انجام شده در راستای حل مشکلات و چالش ها ، اقدامات بسیار خوبی صورت گرفته است .

به گفته او ذخیره کردن منابع اقتصادی دانشگاه در برخی حوزه ها یکی از اقدامات مهمی است که در دانشگاه انجام شده است  و در بحث چارت سازمانی و منابع انسانی نیز اتفاقات بسیار خوبی رخ داده است و  با مهندسی مجددی که همکاران تحول اداری داشتند خیلی از مشکلات حوزه منابع انسانی برطرف شد و بر این اساس تعدیل نزدیک به ۱۳۰۰ نفر از نیروهای مازاد دانشگاه صورت گرفت .

وی اظهار داشت: باید تلاش کنیم با یک نگاه بهره ورانه ،ادبیات بهره وری را در دانشگاه و در تمام اجزای آن و در تمام گروه ها و تیم های دانشگاهی نهادینه سازیم.

مهندس کریمی ابراز امیدواری کرد: با برگزاری این همایش و با انتقال تجربیات دانشگاه های علوم پزشکی کلان منطقه ۳ آمایشی کشور در زمینه بهره وری در نظام سلامت بتوانیم در راستای ارتقا بهره وری در حوزه سلامت گامی مثبت و موثر برداریم.


۲ آذر ۱۴۰۲ ۲۲:۰۹

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید