اخبار

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت تاکید کرد

تثبیت جایگاه روابط عمومی دانشگاه های علوم پزشکی و ارتقای شغلی کارکنان روابط عمومی

تثبیت جایگاه روابط عمومی

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت، بر تثبیت جایگاه روابط عمومی دانشگاه های علوم پزشکی و ارتقای شغلی کارکنان روابط عمومی‌ها تاکید کرد.

به گزارش وبدا، دکتر بهروز رحیمی در اجلاس مدیران روابط عمومی دانشکده‌ها و دانشگاه های علوم پزشکی کشور که امروز در دانشگاه علوم پزشکی ایران آغاز شد، با بیان این مطلب و با تاکید بر پررنگ تر شدن نقش روابط عمومی ها در دانشگاه های علوم پزشکی، بیان داشت: نقش و جایگاه روابط عمومی های دانشگاه های علوم پزشکی در نظام سلامت بسیار حائز اهمیت است و با تمهیداتی که اندیشیده خواهد شد روابط عمومی ها جایگاه واقعی خود را در نظام سلامت بازخواهند یافت.‌

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت توسعه امکانات و ارتقای بودجه روابط عمومی‌های دانشکده ها و دانشگاه های علوم پزشکی کشور را به عنوان یکی از برنامه های این معاونت مورد اشاره قرار داد و اظهار کرد: در آزمون های استخدامی وزارت بهداشت نیز لازم است به کارگیری کارشناسان روابط عمومی افزایش یابد.

دکتر رحیمی در بخش دیگری از سخنانش یادآور شد: بخش زیادی از موفقیت دانشگاه های علوم پزشکی و برنامه های نظام سلامت مرهون تلاش روابط عمومی هاست که با انعکاس هنرمندانه آن‌ها به نظام سلامت نیرو و به مردم امید می بخشند.

وی اضافه کرد: هر کدام از ما که اکنون فرصت خدمتگزاری دارد باید قدردان این نعمت باشد و حداکثر تلاش خود را در پیشرفت نظام سلامت به کار گرفته و موفقیت های کوچک را هم در نظام سلامت بزرگ بشمارد، زیرا مقوله سلامت بسیار مهم است.

دکتر رحیمی با انتقاد از رسانه هایی که موفقیت های نظام سلامت را نادیده گرفته یا کمرنگ نشان می دهند، گفت: نمی توان راه اندازی ۱۶ هزار تخت بیمارستانی طی دو سال، افتتاح ۲ هزار پروژه بهداشتی و صدها پروژه بزرگ و کوچک بیمارستانی و تحقیقاتی و آموزشی را نادیده گرفت.

به گفته معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت ۷ هزار تخت بیمارستانی تا سال آینده به بهره برداری می رسد و ۴ هزار پروژه جدید بهداشتی نیز در کشور در حال ساخت است.

وی در پاسخ به مطالبات مدیران روابط عمومی‌های دانشکده ها و دانشگاه های علوم پزشکی کشور مبنی بر تثبیت جایگاه سازمانی روابط عمومی ها و ارتقای شغلی کارکنان این بخش با توجه به حجم و سختی کارشان، خاطرنشان کرد: دغدغه شما عزیزان مورد توجه مدیران توسعه خواهد بود و به امید خدا در جهت تحقق این مطالبات گام های اجرایی لازم برداشته خواهد شد.
۱۳ آذر ۱۴۰۲ ۰۹:۰۱

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید