اخبار

حرکت رو به جلو دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در همه حوزه ها

انجمن

دکتر محمدی رییس دانشگاه در دیدار و گفتگوی صمیمی با دبیران کانون‌ها، انجمن‌ها و تشکل‌های دانشجویی گفت:خوشبختانه با تلاش ها و پیگیری های صورت گرفته در چند سال اخیر شاهد توسعه کمی و کیفی دانشگاه هستیم.


به گزارش روابط عمومی دانشگاه وی اظهار داشت: با توجه به حساسیتی که در بحث اقتصاد در کشور وجود دارد درخواست من از شما دانشجویان گرانقدر و تشکل های دانشجویی  این است که با همفکری و توان علمی خود ایده هایی جدید در جهت رفع مشکلات اقتصادی حوزه بهداشت و سلامت ارائه دهیدو در این زمینه همکاری لازم را داشته باشید.

دکتر محمدی عنوان کرد:از شما می خواهم به بحث ، بررسی و اندیشه در خصوص مسائل اقتصادی حوزه سلامت بپردازید تا بتوانیم با تعامل بیشتر و ایده های نوین شاهد پیشرفت های بیشتری در حوزه های مختلف باشیم.
 
رئیس دانشگاه با بیان اینکه دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در یک مسیر رو به رشد و تعالی در حرکت است گفت: در حوزه های مختلف آموزشی، تحقیقاتی، درمانی و عمرانی اقدامات بسیار خوبی در دانشگاه صورت گرفته است.

وی افزود:راه اندازی پت اسکن و پذیرش ۸ بیمار که  امروز انجام شد،یکی از مهمترین این اقدامات است که در راستای ارائه خدمات درمانی به بیماران سرطانی در استان صورت گرفت و پس از دو سال پیگیری مداوم به بهره برداری رسید.

وی با بیان اینکه علاوه بر آن در حوزه پژوهش و فناوری دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه پس از دانشگاه های تهران و شهید بهشتی در رتبه سوم کشور قرار دارد گفت: در تولید علم بین دانشگاه های علوم پزشکی کشور در جایگاه هفتم هستیم  و در حوزه بهداشت و در پویش ملی غربالگری دیابت و فشار خون بالا رتبه اول کشور را کسب نموده ایم .

دکتر محمدی ادامه داد: این نشان می دهد که دانشگاه در همه حوزه ها رو به جلو حرکت می کند که امیدوارم با همراهی و همکاری شما دانشجویان و نخبگان عزیز شاهد پیشرفت و موفقیت های بیشتری در عرصه های مختلف علمی ، تحقیقاتی، درمانی و آموزشی در دانشگاه باشیم.

۱۵ آذر ۱۴۰۲ ۲۳:۰۶

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید