اخبار

کسب رتبه اول کشوری در پویش ملی سلامت توسط دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه

پویش ملی سلامت

هیئت رئیسه
 رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در جلسه هیات ضمن عرض تسلیت ایام فاطمیه و فرارسیدن شهادت حضرت زهرای مرضیه (س) عنوان کرد: پویش ملی غربالگری دیابت و فشار خون بالا نقش مهمی در ارتقای سلامت دارد ، عنوان کرد: هردوی این بیماری منشا بسیاری از بیماریها می باشند.

 

به گزارش روابط عمومی دانشگاه دکتر محمدی اعلام کرد: دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه رتبه اول کشوری در تعداد افراد غربالگری شده در پویش ملی غربالگری دیابت و فشارخون بالا را تا بدین لحظه کسب نموده است و این موضوع جای تقدیر و تشکر از معاونت بهداشتی را دارد.

 وی هفته پژوهش را به تمامی پژوهشگران و تلاشگران این عرصه تبریک گفت و افزود: آنچه که نتیجه زحمات این عزیزان است کسب رتبه سوم کشوری بعد از دانشگاه علوم پزشکی تهران و شهید بهشتی در حوزه فناوری برای دانشگاه می باشد.

دکتر محمدی همچنین عنوان کرد:در حوزه تولید علم هم رتبه ۶ را داریم و این خوشبختانه رتبه کم نظیری است و باید حفظ شود و ارتقا یابد چرا که نقطه قوت دانشگاه پژوهش می باشد.

به گفته وی  از پانزدهم آذر دستگاه پت اسکن با ۸ بیمار فعالیت خود را شروع کرد ، ارزش ریالی این  دستگاه ۱۵۰ میلیارد است و با نصب و راه اندازی آن حدود ۱۸۰ میلیارد هزینه شده و جزء  ۱۰ دستگاه پت اسکنی است که در کشور وجود دارد.

دکتر محمدی همچنین با بیان اینکه مرکز سرطان نیز مراحل پایانی آن در حال انجام است و به زودی دستگاه رادیوتراپی آن در هفته های آینده نصب می شود گفت: به لطف خدا با نصب دستگاه پت اسکن و راه اندازی مرکز سرطان در غرب کشور جهت درمان بیماران سرطانی مشکلی وجود نخواهد داشت و پیشرو خواهیم شد.


۱۹ آذر ۱۴۰۲ ۱۸:۵۵

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید