اخبار

چهارمین گردهمایی رابطین ایثارگران مراکز تابعه دانشگاه

رابطین ایثارگران


چهارمین گردهمایی رابطین ایثارگران مراکز تابعه دانشگاه با حضور مشاور رئیس دانشگاه و مدیر ستاد شاهد و امور ایثارگران دانشگاه،مدیر روابط عمومی دانشگاه، مدیر توسعه و تحول اداری و تعدادی از مسئولین و همچنین رابطین ایثارگران مراکز تابعه دانشگاه به منظور برطرف نمودن مسائل و مشکلات ایثارگران شاغل در دانشگاه برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه مرادی مشاور رئیس دانشگاه در امور ایثارگران عنوان کرد: دیدار چهره به چهره بیش از ۲۵۰۰ نفر از ایثارگران معزز به همت این مدیریت قدم بسیار بزرگی بوده که به بررسی مشکلات و پیشنهادات خانواده های معزز شهدا و ایثارگران پرداخته شد.

وی ایجاد نرم افزار اطلاعاتی جامع ایثارگران برای اولین بار در سطح کشور در دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه را یکی دیگر از اقدامات مهم و موثر در مدیریت شاهد و امور ایثارگران دانست.

همچنین بهرامیان مدیر روابط عمومی دانشگاه نیز با بیان اینکه کادر بهداشت و درمان در بحران کرونا جانفشانی نمودند گفت: شهدای مدافع سلامت بایستی الگو قرار بگیرند و در معرفی این عزیزان به مردم اهتمام داشته باشیم .

وی اظهار داشت: مجموعه مدیریتی دانشگاه جهت ارزش گذاری و حفظ شان و احترام قشر معزز خانواده شهدا،ایثارگران و جانبازان از هیچ تلاشی مضایقه ندارد.

 بهرامیان همچنین یادآور شد ایجاد بانک اطلاعات تصاویر ،موزه فیزیکی و مجازی تصاویر ، خاطرات ایثارگران و وصیت نامه شهدا ، مستند سازی و ساخت فیلم  از دیگر اقدامات تاثیر گذار و اثر بخش در این حوزه است.

در ادامه دکتر حاتم مدیر توسعه و تحول اداری دانشگاه نیز بیان کرد: در دوسال گذشته یکی از افتخارات مجموعه مدیریتی توسعه و تحول اداری تبدیل وضعیت بیش ۴۰۰۰ هزار نفر از ایثارگران در دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه می باشد.


۲۹ آذر ۱۴۰۲ ۰۸:۵۴

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید