اخبار

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه:

دکتر فتاح فرخی رکورددار عمل جراحی در یک‌ روز ، در دوران دفاع مقدس بود

مراسم وداع با دکتر فرخی

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در آئین وداع با دکتر فرخی گفت: دکتر فرخی استاد پیشکسوت و با اخلاق دانشگاه می باشند که تمام عمر خودشان را وقف خدمت خالصانه و بی ادعا به مردم این دیار کردند.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه دکتر محمدی با اشاره به اینکه این استاد با اخلاق در دهه ۵۰ در تخصص جراحی فارع التحصیل شدند درست در سالهایی که حتی پزشک عمومی هم کم بود گفت: وی در حالی که میتوانست در نقاط دیگر کشور و یا دنیا زندگی کنند کرمانشاه را برای ماندن انتخاب کردند و با ماندن در کرمانشاه منشا برکات زیادی در این استان‌ بودند.

وی با بیان اینکه این استاد ارزشمند از موسسین دانشکده پزشکی ، موسس بیمارستان بیستون و بنیانگذار نظام پزشکی بودند و صدها نفر را معالجه کردند عنوان کرد: در دوران انقلاب مجروحین را مخفیانه مداوا می کردند و در دوران جنگ تحمیلی در حالیکه خیلی ها مهاجرت کردند ، دکتر فرخی همینجا ماندند و خدمت کردند و رکورددار عمل جراحی در یک روز ، در جنگ تحمیلی بودند.

رئیس دانشگاه با بیان اینکه محبت ، مسئولیت پذیری و خدمت خالصانه و بسیاری از خصائل نیک دیگر در وجود استاد بود گفت: باید همگی سرتعظیم در برابر این همه انسانیت و تدین فرو بیاوریم و به عنوان الگو به نسل جوان معرفی کنیم.

دکتر محمدی افزود: به نوبه خودم این ضایعه دردناک را به خانواده بزرگوارشان ، مردم شریف استان و جامعه پزشکی و دانشگاهی تسلیت می گویم و از تمامی عزیزانی که تشریف آوردند قدردانی می نمایم.

۴ دی ۱۴۰۲ ۱۳:۱۷

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید