اخبار

پیگیری مطالبات و زیرساخت های حوزه بهداشت و درمان استان در دیدار با مقام عالی وزارت

زیرساخت های حوزه بهداشت و درمان استان


دکتر مصری نماینده مردم کرمانشاه و نایب رئیس مجلس شورای اسلامی، دکتر صحرایی استاندار، مهندس نجفی معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری و مهدی محمدی مدیر کل حوزه استانداری کرمانشاه به همراه دکتر محمدی رئیس دانشگاه و مهندس کریمی معاون توسعه مدیریت و منابع، با دکتر عین اللهی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی دیدار و گفتگو کردند.

پیگیری مطالبات و توسعه زیرساخت های حوزه‌ بهداشت و درمان، تأمین اعتبار پروژه های عمرانی حوزه سلامت، تامین اعتبارات هزینه ای و پرسنلی و مطالبات بیمه ای از جمله موارد مطروحه در این دیدار بود که مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

تیم مدیریتی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه با دغدغه مندی بسیار به طور هفتگی با حضور در وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و همچنین سازمانهای مربوطه و دیدار با معاونین و مدیران ارشد وزارت متبوع، پیگیر مطالبات و اعتبارات مجموعه دانشگاه در کلیه حوزه های بهداشتی، درمانی، دانشجویی، آموزشی، تحقیقاتی، دارویی، عمرانی و پرسنلی می باشد.

پیگیری پروژه های عمرانی حوزه سلامت استان

دکتر محمدی رئیس دانشگاه و مهندس کریمی معاون توسعه مدیریت و منابع همچنین در ادامه سفر خود به تهران، صبح امروز با مهندس ساکی مدیر کل دفتر منابع فیزیکی و امور عمرانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی دیدار و گفتگو کردند.

در این نشست رئیس دانشگاه و معاون توسعه گزارشی از آخرین وضعیت بیمارستان شیمی درمانی و رادیوتراپی بهارستان، اورژانس بیمارستان آیت اله طالقانی(ره) و دیگر پروژه های عمرانی حوزه سلامت در استان ارائه نمودند و تامین اعتبارات لازم در خصوص تکمیل و اتمام ساخت این پروژه ها که می تواند تحولی عظیم در بخش بهداشت و درمان در استان ایجاد نماید، مورد ارزیابی قرار گرفت.

 

۶ دی ۱۴۰۲ ۱۰:۰۰

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید