اخبار

دکتر محمدی:

ارتقا حوزه آموزش، از مهمترین اهداف کلان منطقه آمایشی است

کلان منطقه آمایشی
دکتر محمدی رییس دانشگاه در نشست روسای دانشگاه ها، معاونین و مدیران دانشگاه های علوم پزشکی کلان منطقه ۳ آمایشی کشور گفت: کلان منطقه آمایشی در سال ۹۴ با هدف بهره برداری از ظرفیت های منطقه ای هر منطقه از کشور و هم افزایی که در این مناطق می تواند شکل بگیرد مصوب شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه وی اظهار داشت:مناطق مختلفی که در کشور وجود دارد، هر یک، ظرفیت ها و پتانسیل های متفاوتی دارند و مشکلاتی که در هر کلان منطقه وجود دارد نیز با دیگر کلان مناطق متفاوت است.  

رئیس دانشگاه با اشاره به اینکه در کلان منطقه ۳ آمایش، هم مرزی با کشور عراق باعث ایجاد ظرفیت ها و پتانسیل های مختلف شده گفت: علاوه بر ایجاد  این ظرفیت ها مشکلاتی را نیز به همراه دارد که می توان با همفکری در کلان منطقه از این ظرفیت ها بهره برد و مشکلات را با همراهی یکدیگر پشت سر گذاشت .

دکتر محمدی عنوان کرد: بر این اساس با برگزاری نشست ها ی کلان مناطق به صورت فصلی می توانیم با همراهی و همفکری هم در ارتقا حوزه سلامت منطقه و همگرایی که می تواند در این راستا شکل بگیرد، دستاوردهای خوبی داشته باشیم.

وی افزود:طبق بررسی های صورت گرفته، کلان منطقه ۳ آمایش در حوزه های مختلف بهداشتی، درمانی ،آموزشی و تحقیقات و فناوری، جزو کلان مناطق موفق کشور است و به خوبی توانسته از این ظرفیت استفاده کند.

 وی بیان کرد: در حوزه آموزش نیز که ارتقا آن از مهمترین اهداف کلان منطقه آمایشی است ، موفقیت های خوبی در کلان منطقه شکل گرفته که بسیار ارزشمند و قابل تقدیر است.



۷ دی ۱۴۰۲ ۱۴:۰۵

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید