اخبار

پیام تبریک رئیس دانشگاه به مناسبت سالروز ولادت حضرت فاطمه (س) و روز زن ؛

ولادت حضرت فاطمه (س) و روز زن

منزلت و شان بی بدیل صدیقه طاهره (س) در قرآن کریم و احادیث متواتر به گونه ای بیان شده شده که محوریت اهل بیت عصمت و طهارت(ع) در این وجود نورانی تجلی یافته است.

دخت گرانقدر پیامبر مکرم اسلام (ص) ، همسر عظیم الشان امیرالمومنین(ع) و مادر بزرگوار ائمه معصومین (ع) منزلتی است که لیاقت آن فقط برازنده این شخصیت الهی می باشد.

بی شک چند صباحی زمینی شدن این وجود عرشی ،فیضی از طرف خداوند رحمان برای بندگان بوده است تا برکت حضور ایشان تا ابد بر خلق تبلور نموده و اهل دنیا مفتخر به این عطیه بی همتای حضرت باری تعالی گردند.

سالروز میلاد سراسر نور حضرت فاطمه زهرا (س) مبدا نگاه متعالی اسلام به جایگاه ممتاز بانوان در همه ابعاد بوده و تکریم برترین بندگان خداوند که همانا اهل بیت نبوت می باشند ،نسبت به مقام رفیع ایشان ،نشان دهنده تجسم تمامی مکارم اخلاق در وجود مبارک ام ابیها می باشد که بی تردید برترین الگو برای بانوان در زمینه فردی و اجتماعی در سیر طریق انسانی و آسمانی خواهد بود.

به همین منظور میلاد مبارک سرور زنان عالم را به محضر حضرت ولی عصر (عج) ، امت بزرگ اسلام و بانوان گرامی تبریک عرض نموده و عاقبت به خیری را برای همه شما عزیزان از خداوند رحیم تمنا دارم.

دکتر قباد محمدی
رئیس دانشگاه
۱۳ دی ۱۴۰۲ ۰۹:۱۷

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید