اخبار

دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه حادثه جنایت بار تروریستی مسیر گلزار شهدای کرمان را به ملت شریف ایران و خانواده های شهدا و مجروحان تسلیت عرض می نماید

علوم پزشکی کرمانشاه
پیام تسلیت رئیس دانشگاه به مناسبت شهادت جمعی هموطنان مان در حمله تروریستی در مزار سردار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی؛

مسیر مبارک مبارزه با استکبار، انتخابی است عاقلانه و انسانی، که برگزیدن آن نشان از حیات ارزش های والای بشری دارد و سکوت در این طریق بی شک مرگ تمام آرمان های اخلاقی است.

ملت شریف و فهیم ایران اسلامی پرچم داران دفاع از مظلومان در تمام ادوار بوده و اهدای جان در تفکر اعتقادی آنها پشتوانه این حرکت عظیم می باشد و این همان فهم غلط ایادی ظلم از عجز در شناخت مکتب شهادت است.

استیصال آمریکای جنایت کار و دست نشاندگان حقیر آن در منطقه در کسوت رژیم کودک کش اسرائیل و گروهک های تکفیری، بار دیگر ناتوانی خود را در تقابل با جبهه حق در قالب یک حمله تروریستی به مردمی نمایان ساختند که برای تجدید میثاق با آرمان های شهید بزرگ جبهه مقاومت ، سردار دل ها، حاضر گشته بودند تا این اقدامات شیطانی را با خیال واهی توقف تفکر ظلم ستیزی دنبال کنند اما خون شهیدان عامل اصلی حرکت روبه جلو در مسیر نابودی استکبار خواهد بود.

حادثه تروریستی امروز در مزار منور سردار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی ، برگی سیاه بر دفتر جنایات دشمنان انسانیت افزود تا چهره واقعی انسان نماهای مدعی حقوق بشر را بیش از پیش بر همگان آشکار سازد.

اینجانب ضمن تسلیت شهادت هموطنان عزیز در این حادثه خونین ،صبر جزیل برای بازماندگان این حمله تروریستی و ظهور یگانه منجی عالم بشریت حضرت ولی عصر(عج) را از خداوند رحمان تمنا دارم.

 دکتر قباد محمدی
رئیس دانشگاه
۱۴ دی ۱۴۰۲ ۰۹:۲۵

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید