اخبار

درج بیش از ۲۰۰ مورد خبر علمی پژوهشی در سایت و کانال دانشگاه از ابتدای سال تا کنون

بیش از ۲۰۰ مورد خبر علمی پژوهشی

حامد بهرامیان مدیر روابط عمومی دانشگاه در نشست کلان منطقه ۳ آمایشی کشور که یکشنبه (17 دیماه) با حضور مدیران و کارشناسان روابط عمومی دانشگاه های همدان ، ایلام ، کردستان و اسدآباد به میزبانی کرمانشاه برگزار شد گفت: یکی از فعالیتهای ارزشمندی که در روابط عمومی دانشگاه انجام شد درج بیش از ۲۰۰ خبر علمی پژوهشی در کانال و سایت دانشگاه از طریق مصاحبه با اساتید ، متخصصین و اعضای هیات علمی دانشگاه از ابتدای سال تاکنون می باشد .

به گزارش روابط عمومی دانشگاه وی اظهار داشت: در سال جاری تلاش شد تعداد خبرها در پیام رسان‌ها و سایت دانشگاه ، همچنین برنامه‌های تولیدی ،خبری، سیما و رادیویی بیشتر شود که به لطف خدا و تلاش همه‌ همکاران به صورت معنا داری این اتفاق افتاد.

وی عنوان کرد: افزایش پیام رسان‌ها ، افزایش عکس نوشته یا اینفوگرافی ، تدوین کلیپ گزارش هفتگی ، تهیه ماهنامه الکترونیکی و بیش از ۸۰ ساعت کارگاه آموزشی در جهت توانمندسازی کارشناسان روابط مراکز و ارائه اطلاعات و آمار امیدآفرین در فضای مجازی از دیگر اقدامات ارزشمند ما می باشد.

بهرامیان گفت:کسب عنوان روابط عمومی برتر در بین ادارات سطح استان کرمانشاه در سال جاری از افتخارات مجموعه روابط عمومی علوم پزشکی است.

وی بیان کرد: احصا نیازهای آموزشی و برگزاری کارگاه‌ها به صورت فصلی در سطح کلان منطقه ، ایجاد بستر ۲ مورد پیام رسان با نام کلان منطقه ۳ آمایشی برای ارائه مهم‌ترین عناوین اخبار هر دانشگاه و تولید محتوا به صورت ماهیانه با عنوان قطب ۳ و درج در پیام رسان‌های دانشگاه و وزارتخانه از اقدامات ارزشمندی است که‌ می بایست در سطح کلان منطقه صورت پذیرد.

به گفته وی ایجاد پل ارتباطی بین مدیران و کارشناسان روابط عمومی کلان منطقه در فضای مجازی جهت انتقال تجارب و هم افزایی در راستای توانمند شدن نیروهای روابط عمومی بسیار مفید خواهد بود.
۱۸ دی ۱۴۰۲ ۰۸:۵۹

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید