اخبار

راه اندازی دفتر بیماران cf در مرکز آموزشی درمانی دکتر محمد کرمانشاهی

بیمارانcf

 دفتر بیماری cf باحضور خیرین ، معاون درمان دانشگاه ، مشاور و رئیس دفتر ریاست دانشگاه و مدیران بیمارستان راه اندازی شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه  شیرزادی خیر و مسئول دفتر بیماران سی اف بیان کرد:انجمن سی اف کرمانشاه دومین انجمن بعد از مشهد می باشد و تلاش کردیم که در این انجمن خدمتگزاری خوبی به خانواده های بیماران کنیم و یاور مسئولین در کمک به این خانواده ها باشیم.

وی اظهار داشت:برای تمامی بیماران پرونده تشکیل شده و طبقه بندی شده است و همچنین کمکهای مختلفی از نقاط مختلف به این بیماران شده که به انجمن رسیده است که  برای کمک دارویی و درمانی به خانواده های بیماران سی اف هزینه می شود.

همچنین دکتر صوفیوند معاون درمان دانشگاه نیز گفت:خداوند را شاکریم که مارا در مسیری قرار داد که بتوانیم با کمک شما خیرین بزرگوار قدمی برای کمک به این بیماران برداریم.

وی با بیان اینکه از سال گذشته تلاشهای فراوانی برای مکان دفتر این بیماران انجام شد گفت: برخی از  پزشکان هم برای گذراندن دوره های مختلف فرستادیم که بتوانیم دردی از آلام این بیماران بکاهیم.

دکتر صوفیوند افزود: در بحث دارو تمام تلاشمان این هست که کمبود دارو برای این بیماران نداشته باشیم وزارتخانه هم تجهیزات لازم را در اختیار ما قرار می دهد امیدوارم در کمک به این بیماران و انجام وظیفه ، خداوند همه مارا یاری کند.

در ادامه دکتر بیگلری مشاور و رئیس دفتر ریاست دانشگاه نیز گفت:خداروشاکریم که در جمع خیرینی هستیم که برای کمک به بیمارانی اینجا جمع شدند که درمان سختی دارند و خانواده هایشان با مشکلات فراوانی روبرو هستند و این مسئولیت مارا دو چندان می کند.

وی افزود: انشاءاله با نیت خالصانه تک تک شما بزرگواران خداوند متعال مسیر کمک به این بیماران را برای ما هموار کند.

همچنین حاج آقا قبادی مسئول مشارکتهای مردمی دانشگاه نیز بیان کرد:حضور پزشک ، تامین دارو و مکان مورد نظر برای بیماران سی اف از مهمترین موضوعات است که باید پی گیری شود‌ و در این راستا از ظرفیت خیرین بزرگواری همچون آقای شکری و خانم شیرزادی کمک خواهیم گرفت.


۱۹ دی ۱۴۰۲ ۰۲:۰۵

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید