اخبار

آئین تکریم و معارفه رئیس مرکز آموزشی درمانی امام‌خمینی (ره) برگزار گردید

تکریم و معارفه
در این آئین از زحمات دکتر فاضلی رئیس پیشین بیمارستان قدردانی شد و دکتر بحیرایی به عنوان رئیس جدید بیمارستان معرفی شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه دکتر فاضلی رئیس پیشین مرکز آموزشی درمانی امام‌خمینی (ره) گفت: از تمامی همکارانم در مجموعه بیمارستان به خاطر تلاشهای فراوان در پیشبرد اهداف مرکز سپاسگزارم.

وی اظهار داشت؛ بیمارستان امام خمینی (ره) ویژگیهای خاصی دارد و مهمترین ویژگی آن وجود همکاران خوبی بوده که با جان و دل کار کردند.

دکتر فاضلی عنوان کرد: اولین سمینار بین‌المللی مسمومیت در کشور در این بیمارستان برگزار شد و کار ارزشمندی بود که با تلاش مجموعه اتفاق افتاد.

وی افزود:اورژانس بیمارستان افتتاح شد و با وجود همه سختیها یکی از بهترین اورژانسهای استان است ، کلینیک ویژه هم از دیگر نقاط قوت بیمارستان می باشد ضمن اینکه بخشهای چشم  ، ای ان تی و داخلی با تمام توان و ظرفیت کامل در خدمت سلامت مردم بودند.

وی در ادامه عنوان کرد: از هیات رئیسه محترم و تمامی همکارانی که در طول این مدت در کنار من بودند صمیماته قدردانی می کنم و آرزوی توفیق برای ریاست جدید دارم.

همچنین دکتر صوفیوند معاون درمان دانشگاه نیز گفت: طی یکسال گذشته شاهد تلاش و کوشش دکتر فاضلی بودیم و خدمات ارزنده ای از جمله   افزایش اعمال جراحی ارائه شد و بسیاری از بدهکاریها پرداخت شد.

وی افزود:خدارو شاکر و سپاسگزاریم که ما را در مسیری قرار داده است که برای سلامت و درمان مردم تلاش کنیم و در این مسیر قدم برداریم.

دکتر صوفیوند گفت: بیمارستان امام‌خمینی ظرفیت بالایی دارد و انشاءاله با حضور دکتر بحیرایی با همدلی بیشتر شاهد رشد روز افزون این مرکز باشیم.

در ادامه  دکتر بحیرایی رئیس جدید بیمارستان نیز با بیان اینکه مدیریت سیستم سلامت  در شرایط کنونی کار دشواری است گفت: اما زمانیکه لطف ریاست دانشگاه را درک نمودم و به من اعتماد کردند با تمام توان در این‌ مسیر گام برداشتم.

 وی با اشاره به اینکه نیروی انسانی ، تجهیزات و فضای فیزیکی  سه بعد مهم یک بیمارستان می باشد که می بایست مورد توجه قرار گیرد گفت:  بار اصلی کار بیمارستان بردوش نیروی انسانی است و تقویت کارانه ها و به روز شدن آنها کوچکترین اقدامی است که برای این عزیزان باید انجام شود.

وی همچنین عنوان کرد: تعامل هرچه بیشتر با بیمه ها از اولویتهای مدیریت جدید است و در این راستا کارگروههایی تشکیل خواهیم داد.

دکتر بحیرائی درپایان گفت: انشاءاله با همدلی تمامی همکاران و تلاشهای همه جانبه موجبات رشد بیمارستان را فراهم نمائیم.


۱۹ دی ۱۴۰۲ ۰۲:۰۹

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید