اخبار

قابل توجه داوطلبین شرکت در آزمون توجیهی بدو خدمت کارکنان دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه

توجیهی بدو خدمت


براساس اعلام معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه آزمون بسته اختصاصی توجیهی بدو خدمت-فصل هفتم از امروز 1402/10/20جهت کلیه شاغلین دانشــــگاه های علوم پزشـــکی کشور در حال برگزاری است ضمن اینکه محتوای دوره مذکور شامل 7 فصل است که یک فصل از فصول اشاره شده، مربوط به بســـته اختصاصــی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه و مجری برگزاری فصل مـذکور این دانشـگاه می باشــد.

لذا از  کلیه کارکنانی که تاکنون دوره توجیهی بدو خدمت را نگذرانده اند و توسط واحـد آمـوزش دانشــــگاه، پیش ثبـت نـام آنهـــا در ســــامـانـــه رشـــــد انجـام شـــــده اســــت دعـوت می گردد ضـــــمــن مراجعـه بـه ســـامـانــه کـــارمنـد به نشـانیhttp//:karmand.behdasht.gov.ir و یــا مراجعـه بـه قســــمت کتابخــانه دیجیتــال سـامــانه آمـوزش کـارکنـان به نشانی tprs.kums.ac.ir فایـل مربوطه (بســـته اختصاصـــی دانشـــگاه) را مطالعه و درآزمـون غیر حضوری که تحت عنوان بســـــته اختصاصـــی آزمون جامع توجیهی بدو خدمت در تاریخ های 1402/11/3 لغایت 1402/11/4 از ساعت 9 الی 14 برگزار می گردد شـرکت نمایند.

شایان ذکر است افرادی که حـتی تمـام فصـول آزمـون تـوجیهی را به اتمـام رســانـده انـد در صـورتی مجـاز به شـــــرکت درآزمون جـامع حضوری می باشــــنـد که آزمون بســـته اختصاصــی را با موفقیت به انجام رسانده باشـند.

همچنین متـذکر می گردد کارکنـانی که قبلا درآزمون بســته اختصاصـی دانشـگاه (فصل هفتم) شرکت کرده و نمره قبولی را کسب نموده اند نیاز به شرکت مجدد در آزمون مذکور را ندارند.


نحوه ورود به آزمون به شرح ذیل می باشد:
1 - از طریق مرورگرهای گوگل کروم یا موزیلا به نشانی tprs.kums.ac.ir اقدام نمایید.
2 - در تمـام مراحـل جهت ورود به برنـامه از کـد ملی به عنـوان نـام کـاربری و کلمه عبـور (در صـورتی که شــــخص کلمه عبور را تغییر داده باشـد با کلمه عبور جدید وارد شود )استفاده شود
3 - جهت ورود به آزمون، در زمان مقرر از طریق منوی آزمون های الکترونیکی و سپس ورود به آزمون اقدام نمایید.

۲۰ دی ۱۴۰۲ ۱۲:۲۲

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید