اخبار

دعوت معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه به شرکت در بیست و هشتمین جشنواره قرآن و عترت

جشنواره قرآن و عترت

دکتر محمدرضا غلامی، معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه اساتید، کارکنان و دانشجویان دانشگاه‌های علوم پزشکی، مراکز و سازمان‌های وابسته را به شرکت در بیست و هشتمین جشنواره قرآن و عترت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی دعوت کرد

به گزارش روابط عمومی دانشگاه وی با بیان اینکه قرآن دریایی بزرگ است و بهترین راه برای مصون ماندن از زمینه‌های نفوذ شیطان و آشنایی با معارف الهی، گام نهادن در وادی قرآن است. گفت: بیست و هشتمین جشنواره قرآن و عترت وزارت بهداشت فرصتی است تا بتوانیم معارف قرآنی را در زندگی‌مان جاری کرده و شاهد خیرات و برکات آن در زندگی روزمره خود باشیم.

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه ادامه داد: بیست و هشتمین جشنواره قرآن و عترت دانشگاه‌های علوم پزشکی سراسر کشور آغاز شده که یکی از مهم ترین اهداف آن انس و الفت دانشگاهیان با معارف قرآن و سیره معصومین (ع) و اعتلای اخلاق، ایمان و بصریت دینی دانشگاهیان است.

به گفته او این جشنواره ویژه دانشجویان، کارمندان و اساتید دانشگاه‌های علوم پزشکی سراسر کشور است و در ۸ بخش ”آوایی“، ”معارفی“، ”پژوهشی“، ”فناوری و تولیدات رسانه‌ای“، ”ادبی“، ”هنری“، ”بخش ویژه“، در ۵۶رشته برگزار می شود.که هر سال در دانشگاه با ابلاغ جشنواره، برنامه‌ریزی خوبی هم‌ در بخش کمی و هم در بخش کیفی صورت می گیرد و با وجود پتانسیل‌های خوبی که در بخش‌های مختلف کارمندی، دانشجویی و اعضای هیات علمی داریم در جشنواره های قبلی جایگاه‌های خوبی رو کسب کردیم.

دکتر غلامی افزود: امسال هم بنده به عنوان معاون فرهنگی و دانشجویی ضمن دعوت از همه‌ی دانشگاهیان به این رویداد مهم قرآنی، از آنها دعوت می‌کنم تلاش کنند تا ان شاءالله موفقیت‌های ویژه‌ای را هم در سطح کشور و هم در سطح ملی کسب کنیم.

دکتر غلامی در پایان گفت: علاقمندان به شرکت در بیست ‌و هشتمین جشنواره قرآن و عترت دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور جهت ثبت نام در این دوره از جشنواره تا ۳۰ دی ماه فرصت دارند تا به پایگاه اطلاع رسانی http://quran.behdasht.gov.ir مراجعه و یا با کارشناسان واحد قرآن ‌و عترت دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه به شماره تلفن ۰۸۳۳۸۳۶۷۳۹۵، ۰۹۱۸۵۶۰۷۵۷۸، ۰۹۱۸۴۶۷۳۵۱۲ تماس حاصل نمایند.

۲۲ دی ۱۴۰۲ ۱۸:۵۷

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید