اخبار

به زودی چند ماه از معوقات تعرفه پرستاری پرداخت می گردد

تعرفه پرستاری
معاون توسعه دانشگاه در دیدار با اعضای سازمان نظام پرستاری کرمانشاه خبر داد: به زودی چند ماه از معوقات تعرفه پرستاری پرداخت می گردد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه مهندس کریمی معاون توسعه مدیریت و منابع به همراه مدیر بودجه دانشگاه، میهمان ویژه اعضای سازمان نظام پرستاری استان بود و با آنان دیدار و گفتگو کرد.

مهندس کریمی گفت: با توجه به پرداخت بخشی از مطالبات دانشگاه توسط اداره کل بیمه سلامت، به زودی چند ماه از معوقات تعرفه پرستاری پرداخت و به حساب آنان واریز می‌شود.

وی با بیان اینکه انتخاب شما همکاران عزیز را به عنوان اعضای جدید سازمان نظام پرستاری کرمانشاه تبریک می‌گویم و خوشحالم که در جمع شما هستم گفت: به واقع وظیفه بسیار سنگینی بر دوش شما نهاده شده و کار کردن در این شرایط سخت، خیلی دشوار است.

مهندس کریمی پرستاری را یکی از سخت ترین و پرکارترین مشاغل دنیا دانست و گفت: مطالبه گری و پیگیری خواسته های پرستاران از وظایف اصلی شماست که امیدوارم با حضور شما دوستان، اتفاقات خوبی در این حوزه رخ دهد.

وی همچنین افزود: با توجه به فصل تصویب لایحه بودجه‌، رایزنی با نمایندگان مجلس در جهت پیگیری مطالبات پرستاری، می تواند تاثیرگذار و راهگشا باشد.

مهندس کریمی عنوان کرد: پرداخت مطالبات بخش عملیاتی و درمانی از اولویت های مهم دانشگاه است و تمام تلاش خود را در این زمینه به کار بسته ایم، ولی باز هم جای کار بسیار دارد.
۲۴ دی ۱۴۰۲ ۱۲:۱۶

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید