اخبار

امام جمعه کرمانشاه:

دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه با بیش از ۵ هزار نفر پرسنل از خانواده معظم شهدا و ایثارگر الگویی برای جامعه است

پرسنل
 
حجت الاسلام غفوری نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه صبح امروز در اجتماع بزرگ فرزندان شهدا و‌ایثارگر دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: جایگاه و مقام و منزلت شهدا در جامعه اسلامی ما بسیار جایگاه والا و ارزشمندی است.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه وی عنوان کرد:  حدود ۷۰۰  دانشجوی فرزند شهید و  ایثارگر در دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در حال تحصیل هستند و بیش از ۵ هزار نفر از پرسنل دانشگاه نیز از خانواده معظم شهدا و ایثارگر هستند که این مسئله بسیار قابل تحسین و تقدیر است و یک الگو برای جامعه محسوب می شود.
 
حجت الاسلام غفوری بیان نمود:پیامبر گرامی اسلام(ص) با صحبت و بیان حقایق، مسیر را برای گسترش دین مبین اسلام هموار کردند و انقلاب اسلامی به تبعیت از اساس اسلام یک حرکت کاملا فرهنگی و تبیینی است.

وی عنوان کرد: جمهوری اسلامی در اثر این تببین به پیروزی رسید و حالا آن حرکت تبیینی بعد جهانی و بین المللی پیدا کرده است .

امام جمعه کرمانشاه افزود: صدور انقلاب هم در راستای همین حرکت فرهنگی و تبیینی بود، چرا که صدور تفکر استقلال طلبی و زیر بار حرف زور نرفتن آرمان همه مظلومانی است که از ستم استکبار به ستوه آمده‌اند .

وی ادامه داد: نتیجه حرکت تبیینی جمهوری اسلامی  در زمان امام راحل (ره)  و رهبر معظم انقلاب امام خامنه ای مدظله العالی، بیدار شدن جمعیت قابل توجهی در دنیا بود و جبهه ای به عنوان جبهه مقاومت شکل گرفت .

 
حجت الاسلام غفوری گفت: استکبار جهانی و دشمنان اسلام همواره در مقابل قدرت نظامی قوی ایران اسلامی حرفی برای گفتن ندارند و نقشه های شوم آنها همواره با شکست مواجه می شود و با تحریم های اقتصادی نیز نتوانسته اند باعث ضربه زدن به کشور ما شوند و شرکت های دانش بنیان در کشور روز به روز در حال افزایش و پیشرفت می باشد.


۴ بهمن ۱۴۰۲ ۱۸:۳۷

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید