اخبار

دکتر محمدی:

اکنون وظیفه فرزندان معظم شهدا و ایثارگران در اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی بسیار سنگین است

ایثارگران

دکتر محمدی رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه امروز در اجتماع بزرگ فرزندان شهدا و‌ایثارگر دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه عنوان کرد: فرزند شهید بودن افتخار بزرگیست و اهتمام به فرهنگ شهادت مهم‌ترین وظیفه ما در ادامه راه آنان است.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه وی با تاکید براینکه در مقطع حساس کنونی و در آستانه انتخابات تلاش برای تحقق اهداف شهدا که همان استمرار نظام اسلامی است وظیفه مهم و همگانی است گفت: در این بین فرزندان و خانواده معظم شهدا و ایثارگران وظیفه بسیار سنگین تری در راستای بالندگی و اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی برعهده دارند و باید همواره  اهداف پدران خود را ادامه دهند تا بیش از پیش شاهد پیشرفت این نظام مقدس باشیم.

 

رئیس دانشگاه با بیان اینکه در حال حاضر  ۷۰۰ دانشجو  و بیش از ۵۰۰۰ نفر از پرسنل دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه از خانواده معظم شدا و ایثارگران استان هستند گفت: این افتخار بزرگی برای خانواده دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه است.

 وی درادامه افزود:امسال موفق شدیم حدود ۴۰۰۰ نفر از خانواده ایثارگران دانشگاه را تبدیل وضعیت نماییم  و در این موضوع از نظر تعداد دومین دانشگاه پس از دانشگاه اهواز هستیم .

 گفتنی است در ادامه این مراسم از تعدادی از پرسنل و دانشجویان فرزند شهید و ایثارگر دانشگاه تقدیر شد.

۴ بهمن ۱۴۰۲ ۱۸:۳۶

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید