اخبار

نگاه کوتاهی به عملکرد دانشکده علوم تغذیه و صنایع غذایی کرمانشاه در سال ۱۴۰۲

عملکرد دانشکده
 رییس دانشکده علوم تغذیه و صنایع غذایی در گفتگو با روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه به تشریح عملکرد این دانشکده در سال ۱۴۰۲ پرداخت و گفت: از مهمترین اقدامات آموزشی ،پژوهشی ما درسال جاری پذیرش 26 دانشجو در مقاطع کارشناسی،کارشناسی ارشد و دکتری تخصصی و نیز تاسیس واخذ مجوز هسته تحقیقاتی تغذیه وصنایع غذایی از وزارت بهداشت است.

 

دکتر صادقی در آستانه دهه‌ی مبارک فجر ضمن تبریک این ایام و نیز ماه مبارک رجب گفت: خوشبختانه دانشکده علوم تغذیه و صنایع غذایی امسال موفق به کسب رتبه عالی در اعتبار بخشی ،کسب نشان بهره وری کلان منطقه 3 کشور دانشکده علوم تغذیه وصنایع غذایی و نیز کسب پروانه بهره برداری از آزمایشگاه های همکار از سازمان غدا ودارو کشور گردید.

 وی همچنین از برگزاری سه دوره آزمون جامع جهت مقاطع دکتری تخصصی رشته ی بهداشت و ایمنی مواد غذایی و رشته ی علوم تغذیه در این دانشکده نیز در طول سال جاری خبرداد.

 

 رئیس دانشکده علوم تغذیه و صنایع غذایی در بیان فعالیت های فرهنگی این دانشکده از برگزاری کارگاه های اصول اولیه میکروب شناسی ،  سیستم مدیریت ایمنی مواد غذایی و سیستم ریکال و نیز کارگاه کاربرد نانو در صنایع غذایی خبرداد.
 
به گفته او برگزاری اردوی فرهنگی ورزشی و جشن فارغ التحصیلی دانشجویان از دیگر فعالیت های فرهنگی این دانشکده است ضمن اینکه این دانشکده امسال موفق شد مسابقات غذای ایمن، ارزیابی حس چشایی، تغذیه سالم و بدن سالم، محاسبه BMI و مشاوره تغذیه، ارائه محصولات فراسودمند و ایستگاه سلامت را طی مراسمی در بزرگداشت روز جهانی غذا برگزار کنند.

 

 دکتر صادقی در ادامه از احداث پل هوایی جهت عبور و مرور ایمن دانشجویان با همکاری شهرداری و سایر ارگانها بدون ایجاد بار مالی برای دانشگاه نیز خبرداد و گفت: ساخت محوطه و فضا سازی اطراف ساختمان اساتید به مساحت 400 متر مربع ، تعمیر و بازسازی سرویس سیستم گرمایشی ، سرمایشی کلاس ها، احداث و تکمیل پیست دوچرخه سواری در محوطه دانشکده ، ساخت فضای ورزشی چند منظوره محصور شده ، احداث گلخانه و خودکفایی در تولید و تکثیر گل و ...(طرح منتخب جشنواره بهره وری) و تعمیرات دستگاهای آزمایشگاه و ... نیز از برخی دیگر از اقدامات دانشکده علوم تغذیه و صنایع غذایی در سال ۱۴۰۲ می باشد.

۶ بهمن ۱۴۰۲ ۰۰:۵۴

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید