اخبار

حضور بیش از ۱۹ هزار نفر در دوره های آموزشی امور بانوان دانشگاه در سال جاری

بانوان


مشاور رئیس دانشگاه در امور بانوان و خانواده به تشریح عملکرد دفتر امور بانوان و خانواده دانشگاه در سال ۱۴۰2 پرداخت  و خبر داد: امسال دوره های آموزشی ویژه کارکنان شامل: 10 کارگاه آموزشی مجوزدار با شرکت  19 هزار و 368 نفر برگزار گردید و دو سمینار آموزشی نیز با موضوع عفاف و حجاب و مادری ، سلامت خود و خانواده برگزار شد.

دکتر عباس پور در گفتگو با خبرنگار روابط عمومی دانشگاه همچنین از انجام اقدامات اساسی برای رفع مشکلات خانوادگی ۲۴ نفر از کارکنان به ویژه بانوان توسط این حوزه خبر داد.

به گفته وی اجرای برنامه های فرهنگی، مذهبی شامل همکاری در ستاد اربعین، همکاری در برگزاری جشن روز زن و جشن روز دختر درکلیه مراکز ، تجلیل از مادران معظم شهدا ، تقدیر مالی از همکارانی که در سال 1402 صاحب فرزند سوم شدند نیز توسط دفتر امور بانوان و خانواده دانشگاه در سال جاری صورت گرفته است.

دکتر عباس پور همکاری با دفتر امور بانوان و خانواده استانداری در راستای اجرای برنامه های مشترک با سایر ادارات سطح استان شامل :فرمانداری، اداره ورزش و جوانان، دفتر حمایت از حقوق زنان و کودکان معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی را از دیگر فعالیت های این حوزه دانست .

وی افزود: برگزاری نمایشگاه عفاف و حجاب با همکاری سازمان تبلیغات اسلامی در ساختمان شماره یک و بیمارستانها و همکاری با بسیج جامعه پزشکی استان جهت ارائه خدمات رایگان بهداشتی ودرمانی به مناطق کم برخوردار وحاشیه نشین شهر ، همکاری بابسیج جامعه پزشکی درخصوص طرح نفس(پیشگیری از سقط جنین) و نیز انجام هماهنگی های لازم در خصوص تقدیر مالی و معنوی از بانوان خودسرپرست شاغل از دیگر اقدامات دفتر امور بانوان و خانواده دانشگاه در سال جاری می باشد.




۷ بهمن ۱۴۰۲ ۱۴:۱۲

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید