اخبار

افتتاح کلینیک دندانپزشکی ثلاث باباجانی گامی مهم در راستای سلامت مردم

افتتاح دندانپزشکی


مدیر شبکه بهداشت و درمان ثلاث باباجانی افتتاح کلینیک دندانپزشکی شهرستان ثلاث باباجانی در سال جاری را گامی مهم درراستای سلامت مردم این شهرستان دانست و گفت: این کلینیک دارای دو واحد دندانپزشکی ، رادیولوژی و دو واحد پانسیون پزشک می باشد که در دو طبقه با زیربنا 210 مترمربع راه اندازی گردید.

دکتر امینی در گفتگو با روابط عمومی دانشگاه به تشریح فعالیتهای انجام شده در سال جاری پرداخت و به احداث و ساخت مرکز خدمات جامع سلامت روستایی چم زرشک از دیگر اقدامات مهم این شهرستان اشاره کرد و گفت:این مرکز با زیربنا ۶۰۰ متر مربع در دوطبقه احداث گردید که با ساخت آن بیش از ۳۵۰۰ نفر از مردم شریف منطقه دالاهو از خدمات بهداشتی و درمانی بهرمند خواهند شد.

وی اظهار داشت: تکمیل و افتتاح مرکز خدمات جامع سلامت روستایی شیخ صله و راه اندازی واحد ویژه دیالیز با وجود 3 دستگاه دیالیز و ظرفیت انجام دیالیز برای 13نفر نیز در سال جاری انجام شد.

به گفته وی تجهیز آزمایشگاه بیمارستان سلامت با کمک دانشگاه و خیرین حوزه سلامت و افتتاح واحد اعزام و انتقال بیمارستان سلامت که منجر به افزایش ظرفیت انتقال بیماران بدحال شهر تازه آباد از 2 دستگاه آمبولانس به 4 دستگاه شد را  از دیگر اقدامات سال 1402 این شهرستان می باشد.

دکتر امینی در ادامه گفت: جذب متخصص رادیولوژی نیز به عنوان طرحی برای اولین بار در شهرستان اجرا شد که در حال حاضر انجام سونوگرافی را برای شهروندان میسر می سازد.

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان ثلاث باباجانی همچنین از جذب متخصص قلب و عروق برای این شهرستان در سال جاری خبرداد و گفت: افتتاح اولین درمانگاه تخصصی قلب و عروق با امکان انجام اکوکاردیوگرافی و تست ورزش و اختصاص یک دستگاه آمبولانس بنز اسپرینتر 314 به پایگاه جاده ای میرآباد که تا پایان دی ماه جاری در پایگاه فوریت شهر میرآباد مستقر خواهد شدنیز از دیگر اقدامات انجام شده است.

گسترش فضای فیزیکی زایشگاه بیمارستان سلامت به دو برابر ابعاد اولیه ، توسعه زیر ساخت آزمایشگاه مرکز بهداشت شهرستان شامل خرید دستگاه سل کانتر و یخچال آزمایشگاهی و سایر ابزار مورد نیاز همچنین اخذ مجوز احداث دو پایگاه فوریتهای پزشکی در روستاهای کانی رش و نگره نیز از دیگر اقدامات انجام شده در سال جاری است.

۸ بهمن ۱۴۰۲ ۱۳:۴۱

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید