اخبار

آیین تکریم و معارفه مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان قصر شیرین برگزار شد

قصرشیرین

 آیین تکریم و معارفه مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان قصر شیرین صبح امروز با حضور معاون بهداشتی دانشگاه و فرماندار این شهرستان برگزار شد و طی این مراسم از زحمات دکتر آزادی مدیر پیشین شبکه بهداشت و درمان قصر شیرین تقدیر و دکتر مصطفی اکبریان به عنوان سرپرست جدید این شبکه معرفی گردید.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه دکتر شکیبا معاون بهداشتی دانشگاه ضمن تشکر از زحمات فرماندار این شهرستان که در موضوع سلامت بسیار حامی و پشتیبان حوزه سلامت بودند گفت: همچنان تقاضای استمرار حمایت ایشان از حوزه بهداشت و درمان شهرستان را داریم.


وی از زحمات و تلاش بسیار دکتر آزادی در برگزاری مراسم بزرگ اربعین حسینی به عنوان یکی از پزشکان پرتلاش و متدین استان صمیمانه قدردانی نمود.

دکتر شکیبا گفت: امیدوارم جناب آقای دکتر اکبریان با توجه به تجربه ارزنده ای که در حوزه بهداشت دارند منشأ اتفاقات خوبی در شهرستان باشند و با برقراری ارتباط خوب با مدیران، سبب ارتقای بهداشت و درمان شهرستان باشند.

وی در ادامه از مهندس منوچهر عسگری که در مدت کوتاه مسئولیت در خدمت رسانی به مردم شریف قصر شیرین از تمام توان خود بهره گرفته است تشکر و قدردانی دارم و برای ایشان نیز آرزوی توفیق روز افزون را از خداوند متعال خواستارم.

دکتر شکیبا افزود: با توجه به کسب مقام اول کشوری بیماریابی دیابت و فشار خون بالا در پویش ملی سلامت توسط استان کرمانشاه از تمامی پرسنل فعال در حوزه بهداشت استان و همچنین از همکاران شهرستان قصر شیرین که در این پویش موفق بودند کمال تشکر رادارم.


همچنین  محمد نجفی فرماندار قصرشیرین نیز از زحمات ارزشمند دکتر عمران آزادی قدردانی کرد و گفت: قطعا خدمات شایسته ای در حوزه بهداشت و درمان ارائه نموده اند که همواره ماندگار خواهد بود ضمن اینکه برای دکتر مصطفی اکبریان به عنوان مدیر جدید شبکه بهداشت و درمان آرزوی موفقیت می نمایم.

وی اظهار داشت: جایگاه بهداشت و درمان‌ در شهرستان قصرشیرین به واسطه برگزاری مراسم عبادی سیاسی اربعین و مرز پر تردد با کشور عراق و به واسطه مسافت و فاصله ای که با مرکز استان دارد متفاوت تر از شهرستانهای دیگر است و می بایست بیش از پیش به آن توجه شود.

فرماندار قصر شیرین با بیان اینکه این شهرستان نیازمند نگاه خاص و ویژه مسئولان حوزه بهداست و درمان استان است گفت: بیمارستان قصر شیرین هر ساله پذیرای تعداد زیادی از زوار اباعبدالله الحسین(ع) است و با توجه به فعالیت پایانه های مرزی داشتن بیمارستانی مجهز تر و فعال تر حق این شهرستان میباشد.


وی افزود: از دکتر اکبریان مدیر جدید شبکه انتظار می رود که تمام تلاش خود را برای ارتقا شاخص های حوزه بهداشت و درمان شهرستان به کار گیرد.

در ادامه دکتر اکبریان مدیر شبکه بهداشت ودرمان شهرستان قصر شیرین نیز گفت: خدا را شاکرم توفیقی حاصل شدکه خدمتگزار مردم خون گرم و انقلابی شهرستان قصرشیرین و زوار آقا اباعبدالله الحسین (ع)باشم و از مجموعه مدیریتی دانشگاه علوم پزشکی بابت اعتمادی که به بنده داشتند تشکر میکنم.

وی افزود: شهرستان قصر شیرین به خاطر وجود دو پایانه مرزی خسروی وپرویز خان وهمچنین میزبانی زائران پیاده روی عظیم اربعین حسینی (ع) دارای اهمیت ویژه ای است که فعالیت در آن تلاش دوچندان می‌طلبد.

دکتر اکبریان گفت: با افتخار تمام توان خود را به کار خواهم گرفت تا با کمک مجموعه بهداشت ودرمان وادارات شهرستان قدمهای مثبتی در راستای ارتقا سطح بهداشتی ودرمانی شهرستان برداشته شود

۹ بهمن ۱۴۰۲ ۱۳:۲۷

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید