اخبار

اولین جلسه از سلسله نشست‌های دانش افزایی با موضوع انتخابات ویژه اساتید برگزار شد

انتخابات


نشست دانش افزایی اساتید با موضوع انتخاب اصلح و مشارکت حداکثری در مورخ ۹ بهمن ماه ۱۴۰۲ در سالن جلسات دفتر ریاست دانشکده تغذیه با حضور رئیس، اساتید هیئت علمی، معاونین و مدیران دانشکده برگزار شد.
این نشست به همت دفتر هم اندیشی اساتید دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه به صورت سلسله جلسات هم‌اندیشی به تفکیک و به صورت دوره‌ای در دانشکده‌های دانشگاه برگزار خواهد شد.

انتخابات وظیفه همگانی خصوصا در بین فرهیختگان است

حجت الاسلام محبی مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه با اشاره به اینکه جمهوری اسلامی رویکردی همسو با جامعه فرهیختگان داشته و نیز با با اشاره به تاکید مقام معظم رهبری بر حمایت از فرهیختگان و نخبگان، حضور این جامعه هدف در امر انتخابات را ضروری شمرده و این حضور را موجب رشد و تعالی کشور دانستند.

وی  در ادامه سخنان خود حضور و تبلیغ به حضور در انتخابات را از وظایف اساتید دانسته و نقش مهم اساتید را در روشن‌تر شدن چراغ انتخابات یادآور شدند.

مسئول نهاد با اشاره به اینکه دشمن در تلاش است تا توسط رسانه‌ها و شبکه‌های معاند انتخابات را بی‌اثر و ظاهری نشان دهند خاطرنشان کرد که این وظیفه اساتید، نخبگان و فرهیختگان است که با درایت، بیانیه، مقالات و... این توطئه‌ها را خنثی کنند.

حجت الاسلام محبی از وظایف و اختیارات مقام ریاست جمهوری گفت و عواقب مشارکت نکردن و یا اشتباه انتخاب کردن آن را متذکر گردید.


نشست
نشست
نشست

۱۰ بهمن ۱۴۰۲ ۱۲:۱۹

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید