اخبار

شهدای مدافع سلامت کرمانشاه نشان دادند تعهد و دلسوزی در میان‌ نخبگان موج می زند

شهدای مدافع سلامت
 نشست دکتر سکینه سادات پاد، دستیار رئیس جمهور در پیگیری حقوق و آزادی های اجتماعی با اساتید ،کارکنان و دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه و با حضور مدیر کل دفتر امور بانوان استانداری امروز دهم بهمن ماه برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه دکتر پاد دستیار رئیس جمهور گفت: رهبر معظم انقلاب اسلامی به درستی مردم کرمانشاه را در جمع شما کرمانشاهیان توصیف نمودند ، مردمانی نجیب و غیرتمند که مرزداران ایران‌اسلامی هستند.

وی اظهار داشت: خدا را شاکر و سپاسگزارم که این‌ توفیق نصیب بنده شد که از طرف رئیس جمهور سلام‌ ایشان را به شما مردم کرمانشاه ابلاغ نمایم.

 

دکتر پاد بیان کرد: شهدای مدافع سلامت در استان‌کرمانشاه نشان دادند که تعهد و دلسوزی در میان نخبگان موج‌می زند.

وی عنوان کرد: این دیدارها برای این است که چهره مسئولیت پذیری و پاسخگویی در نظام مقدس جمهوری اسلامی در دنیا به تصویر کشیده شود و ما از نقطه نظرات همه فرهیختگان جامعه استفاده کنیم.
وی گفت: ما مردمی هستیم‌که علیه ظلم و استبداد قیام کردیم و قانون اساسی داریم‌ که با مرزبندی از حقوق مردم صیانت می کند.
 
دکتر پاد با اشاره به لزوم دو عنصر حکمت و عقلانیت در حکمرانی گفت: باید با کمال خضوع و تواضع به سمت‌ نخبگان دست دراز کنیم تا بتوانیم حکمرانی که در شان ملت ایران است داشته باشیم.
 
وی افزود: : رئیس جمهور به من اعتماد کردند و مسئولیت بزرگی را به من سپردند به همین‌ خاطر من خودم را بیشتر مکلف می دانم که بشنوم و به سمت مردم و نخبگان جامعه حرکت‌ می کنم  و معتقدم نخبگان باید در نظام اسلامی جلودار باشند‌.

نشست دکتر پاد
نشست دکتر پاد
نشست دکتر پاد





۱۰ بهمن ۱۴۰۲ ۱۹:۳۸

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید