اخبار

مشاور و رئیس دفتر ریاست دانشگاه:

کرمانشاه دروازه کربلاست و شرایط ویژه ای دارد

کرمانشاه
 نشست دکتر سکینه سادات پاد، دستیار رئیس جمهور در پیگیری حقوق و آزادی های اجتماعی با اساتید،کارکنان و دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه و با حضور مدیر کل دفتر امور بانوان استانداری امروز دهم بهمن ماه برگزار شد.

 

دکتر بیگلری مشاور و رئیس دفتر ریاست دانشگاه در این نشست ضمن قدردانی و خیرمقدم از حضور ارزشمند سرکار خانم دکتر پاد و هیات همراه و همچنین عرض خیرمقدم به اساتید و دانشجویان حاضر در این نشست با بیان اینکه در ایام‌ و روزهای مبارکی هستیم گفت: جشنهای ماه رجب و شعبان با دهه فجر انقلاب اسلامی تقارن پیدا کرده و این تقارن را باید به فال نیک  بگیریم.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه وی با بیان اینکه استان کرمانشاه  از نظر موقعیت اجتماعی و جغرافیایی بسیار با اهمیت است وشرایط خاصی دارد گفت: یکی از مهمترین موضوعاتی که این استان را ویژه می کند این‌است که قدمگاه زوار امام‌حسین (ع) می باشد.

دکتر بیگلری ابراز امیدواری کرد: خروجی جلسه با تجربیات ارزشمند خانم دکتر پاد و نقطه نظرات اساتید و دانشجویان دانشگاه بسیار مفید باشد.

وی عنوان کرد: دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه رئیس کلان منطقه ۳ کشوری است و جایگاه ویژه ای دارد و بعد از چند سال که جز دانشگاه تیپ ۲ کشور بوده است  اکنون جز تیپ یک‌ کشوری هستیم.

مشاور و رئیس دفتر ریاست دانشگاه گفت: دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در حوزه درمان پذیرای بیمارانی است که از استانهای هم جوار آمده اند و این دانشگاه افتخارات فراوانی از جمله رتبه ۲ کشوری در تولید و فناوری و رتبه اول کشوری در ارجاع مقالات را دارد.

دکتر بیگلری با عنوان اینکه در حوزه معاونت بهداشتی در پویش ملی سلامت غربالگری مقام‌اول کشور را در بیماریابی کسب نمودیم و جز ۵ دانشگاه امن کشور هستیم گفت: همه اینها ماحصل زحمات همه دانشگاهیان به ویژه کادر مدیریت است.

وی در ادامه اعلام کرد:کارکنان دانشگاه کرمانشاه حدود ۱۸ هزار نفر می باشند ، بیش از ۵۰۰ عضو هیات علمی و ۷ هزار دانشجو دارد که ۷۰۰ نفر از آنها  دانشجوی بین الملل می باشد. 

وی ضمن بیان اینکه در حوزه آموزش تمام رشته های تخصصی و بسیاری از رشته های فوق تخصصی را داریم  گفت: راه اندازی بیمارستان سرطان ، پت اسکن و مرکز پیوند مغز و استخوان اطفال از دیگر اقدامات ارزنده در دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه است.

در ادامه این نشست حاج آقا محبی مسئول دفتر نهاد مقام‌معظم رهبری در دانشگاه نیز ابراز امیدواری کرد: سفر خانم دکتر پاد هم برای استان هم برای دانشگاه منشا برکات باشد و نتایج خوبی از این‌ نشستها حاصل گردد.

وی با بیان اینکه اصل ۲۱ قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران به حقوق زنان اشاره می کند گفت: بخشی از آن اصل اجرا شده و برخی احرا نشده که اگر این‌اصل به طور کامل اجرا شود رضایتمندی در جامعه زنان‌ایجاد می شود.
 

حاج آقا محبی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه را یک دانشگاه مومن و متدین دانست و گفت: به ویژه ترکیب مدیریتی دانشگاه و شخص رئیس دانشگاه از فرهیختگان کشوری هستند.

وی با بیان اینکه این دانشگاه در موضوعات مختلف رو به رشد است و خدمات ارزنده ای به مردم داشته است گفت: در بحث فرهنگی و تربیتی یکی از دانشگاههای پیشرو می باشد و هنگامی که بحثهای تربیتی در دانشگاه مطرح می شود ما معتقدیم که بهترین تربیت ، تربیتی است که نشات گرفته از اهل بیت علیم‌السلام است و به لطف الهی با به کارگیری روحانیون مجاهد در دانشگاه مسائل تربیتی به خوبی پیش می رود ، فقط توقع تمامی مردم تحقق وعده های دولت محترم است .

حاج آقا محبی با عنوان اینکه در بحث آزادی ما جزء کشورهایی هستیم که به طور واقعی و البته برمبنای اسلام و دین آزاد هستیم. 

وی با بیان اینکه امیدواریم که همه مردم با حضور حداکثری در انتخابات بار دیگر دین خود را ادا کنندگفت: این میسر نیست مگر با بیان دستاوردهای انقلاب ، مشابه کاری که روابط عمومی دانشگاه در بحث بیان دستاوردها انجام داده است.
۱۰ بهمن ۱۴۰۲ ۲۲:۳۴

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید