اخبار

مروری بر عملکرد بیمارستان دکتر محمد کرمانشاهی در سال جاری

عملکرد
دکتر لطفی رئیس بیمارستان دکتر محمد کرمانشاهی در گفتگو با روابط عمومی دانشگاه عملکرد این بیمارستان در سال ۱۴۰۲ را تشریح کرد و گفت: از ابتدای سال جاری تا کنون تعداد مراجعین به اورژانس این بیمارستان بیش از ۷۲۰۰۰ نفر، درمانگاه حدود ۱۹۰۰ نفر ، تعداد بیماران بستری حدود ۱۵ هزار و ۵۰۰ نفر و تعداد اعمال جراحی ENT به ۷۵۷ رسیده است .
 
به گفته وی جذب پزشک فوق تخصص مقیم ،جذب  4 متخصص ENT،  راه اندازی دندانپزشکی تحت بیهوشی بیماران اوتیسم برای اولین بار در استان، فعال شدن 5 اتاق عمل جراحی  ،حضور 3 فوق تخصص جراحی اطفال بصورت 24 ساعته،جذب نیروی تخصصی بهداشت حرفه ای و پزشک طب کار  از دیگر اقدامات صورت گرفته در این مرکز طی سال جاری می باشد.

وی اظهار داشت: استانداردنمودن آسانسورهای بیماربر ، ایزوگام پشت بام ، وصل کردن اکسیژن ساز به برق اضطراری ، بهبود زیرساخت کنترل عفونت از طریق تخصیص فضای مناسب و خرید و نصب  تجهیزات پیشرفته، تخصیص و نصب چراغ های اشعه یونیزان ( UV ) در کلیه سایت ها و اتاق های عمل،راه اندازی بوفه مرکز جهت رفاه حال بیماران نیز از ابتدای سال تا کنون انجام شده است.

وی از تاسیس واحد متابولیک نیز خبرداد و گفت: مشاوره روانشناسی والدین و فرزندان آنها در این مورد روزانه انجام می شود و جذب خیرین جهت کمک به خانواده ها آنها نیز انجام شده است.

 

به گفته او راه اندازی درمانگاه جهت ویزیت تغذیه روزهای پنج شنبه، تشکیل پرونده سلامت روان و پرونده مددکاری جهت بیماران PKU از دیگر اقدامات صورت گرفته در بیمارستان دکتر محمد کرمانشاهی در راستای ارتقا خدمات درمانی به بیماران می باشد.
۱۲ بهمن ۱۴۰۲ ۲۰:۳۵

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید