اخبار

اولین جلسه از سلسله نشست‌های دانش افزایی اساتید ویژه "انتخابات" برگزار شد

دانش افزایی اساتید

اولین نشست دانش افزایی اساتید در خصوص انتخابات با موضوع "انتخاب اصلح و مشارکت حداکثری" چهاردهم بهمن ماه با  سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین محسن مفید رئیس دفتر شورای نگهبان استان کرمانشاه و حضور روسای دانشکده‌ها و اساتید هیئت علمی دانشگاه در سالن آمفی تئاتر دانشکده پزشکی با  برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه در ابتدای این نشست دکتر روح الله شریفی دبیر هم‌اندیشی اساتید دانشگاه به بیان اهداف برگزاری این مجموعه نشست‌ها با موضوع انتخابات پرداخت و بر لزوم همکاری در اجرای گسترده آن خصوصا در این عرصه زمانی تاکید کرد.

 

همچنین حجت الاسلام والمسلمین علی محبی مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه از انتخابات به عنوان یک مسئله حیاتی و سرنوشت ساز یاد کرد و و خاطرنشان کرد: عدم مشارکت انتخابات عواقب نگران کننده و گاهاً جبران ناپذیری در پی خواهد داشت.

 

در ادامه حجت الاسلام مفید ضمن بیان وظایف و  تشریح عملکرد شورای نگهبان به چگونگی و نحوه احراز و یا عدم احراز صلاحیت نمایندگان اشاره کرده و گفت: در تعیین جهت این روند عوامل مختلفی تاثیر داشته که با جدیت بررسی می‌شوند.

وی ضمن مطرح کردن سوال چرا باید در انتخابات شرکت کنیم؟ به تشریح پیامدهای عدم شرکت در انتخابات پرداخت.

گفتنی است این نشست با مشارکت اساتید در بحث فوق و با پرسش و پاسخ‌های متعدد همراه بود که حجت الاسلام مفید با هدف برطرف کردن سوالات و شبهات مربوطه هر یک از آنان را پاسخ داد.
۱۵ بهمن ۱۴۰۲ ۱۶:۴۵

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید