اخبار

مراجعه 75 هزار نفر به اورژانس بیمارستان امام علی (ع) در سال جاری

اورژانس امام علی(ع)
رئیس بیمارستان امام علی (ع)در گفتگو با روابط عمومی دانشگاه عملکرد این مرکز را در سال ۱۴۰۲ تشریح کرد و گفت: از ابتدای سال جاری تا کنون تعداد 75 هزار نفر به اورژانس سرپایی بیمارستان امام علی (ع) مراجعه کرده  و تعداد بیش از 7هزارو 600 نفر در این مرکز ثبت شده است.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه دکتر حسین امیری اظهار داشت: تعداد اعمال جراحی انجام شده در این مرکز بیش از 700 عمل ، اعمال بسته ۱۱۹ عمل جراحی و آنژیوگرافی و آنژیوپلاستی نیز تعداد 5000 بوده است.

وی با بیان اینکه هم اکنون تعداد تخت های فعال بیمارستان امام علی(ع) 208 تخت است گفت:  تعداد ۵۰ پزشک متخصص و عمومی فعال و ۷۰۰ نفر پرسنل اداری و درمانی در این مرکز در حال ارائه خدمات درمانی لازم به بیماران هستند.

دکتر امیری در ادامه به بیان بخشی از اقدامات توسعه ای و کیفی مرکز و تجهیزات مهم نیز اشاره کرد و گفت: بازسازی و‌ بهسازی داروخانه اورژانس, پذیرش اورژانس و اتاق اسکرین ۲ اورژانس، انبار داروخانه بهسازی درب ورودی اورژانس، بهسازی دو اتاق آنژیوگرافی ، اصلاح و بازسازی و نقاشی بخش ها ی داخلی زنان و مردان ، اتاق عمل و جراحی زنان از جمله این اقدامات است. 

وی همچنین از خرید و تهیه یک دستگاه آنژیوگرافی جدید مدل Artis Q کمپانی زیمنس آلمان به ارزش حدود سی میلیارد تومان ، آماده سازی و راه اندازی کامل فضای فیزیکی جهت نصب دستگاه جدید آنژیوگرافی به مبلغ ۹۵۰ میلیون تومان در این مرکز نیز خبر داد.

به گفته وی کانال کشی و اگزاست فن آنژیوگرافی با مبلغی حدود 360 میلیون تومان ، خرید دستگاه CR رادیولوژی به مبلغ ۵۵۰ میلیون تومان ، خرید تیغ اره جراحی به مبلغ ۱۲۰ میلیون تومان و بهسازی و‌ ترمیم بخشی از ساختمان آشپزخانه به مبلغ حدود ۲۰۰ میلیون تومان از دیگر اقدامات توسعه ای بیمارستان امام علی (ع) کرمانشاه می باشد.

۱۶ بهمن ۱۴۰۲ ۱۳:۵۰

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید