اخبار

انجام حدود 16 هزار عمل جراحی در مجتمع بیمارستانی امام رضا (ع) طی سال جاری

امام رضا (ع)
 رییس مجتمع بیمارستانی امام رضا(ع) در تشریح عملکرد این مرکز گفت: از ابتدای سال تا کنون حدود 16 هزار عمل جراحی در این مجتمع انجام شده که از این تعداد 7 هزار و 87 عمل جراحی اورژانسی ، 6 هزارو 748 عمل  الکتیو، تعداد ۲۴ پیوند کلیه و 2 هزار و 79  سی تی آنژیوگرافی بوده است.
 
دکتر نصیری در گفتگو با روابط عمومی دانشگاه همچنین عنوان کرد: از ابتدای سال جاری تعداد 90 هزار و 281 بیمار اورژانس سرپایی و 32 هزارو 867  بیمار بستری در این مرکز خدمات درمانی دریافت کرده اند.

وی همچنین از ثبت تعداد 365 هزارو 368 خدمات پاراکلینیک و 119 هزارو 621 خدمات کلینیک فوق تخصصی بوستان نیز طی سال جاری خبر داد.

وی با بیان اینکه تعداد ۷۵۶ تخت فعال در بیمارستان امام رضا(ع) و ۵۰ تخت فعال در بیمارستان گلستان وجود دارد گفت: 435 پزشک متخصص و عمومی و تعداد 2 هزارو 452 نفر پرسنل اداری، پشتیبان و درمان در این مجتمع آموزشی درمانی در حال فعالیت و ارائه خدمت هستند. 

به گفته دکتر نصیری از اقدامات شاخص و توسعه ای این مرکز در سال ۱۴۰۲ نیز می توان به شروع نصب دستگاه MRI یک و نیم تسلا، راه اندازی مرکز پیوند مغز استخوان اطفال، تجهیز و راه‌اندازی بخش پت اسکن ، تجهیز و راه‌اندازی کلینیک تخصصی و فوق تخصصی قلب و عروق، راه‌اندازی مرکز جامع تحقیقات، تجهیز و راه‌اندازی بخش مادران پرخطر و افزایش ۱۵ تخت بخش مراقبت‌های ویژه نوزادان اشاره کرد.
۱۸ بهمن ۱۴۰۲ ۰۹:۲۵

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید