اخبار

گذری به برخی دستاوردهای یکساله دانشکده پیراپزشکی کرمانشاه

گذری به برخی دستاوردهای یکساله دانشکده پیراپزشکی کرمانشاه
رئیس دانشکده پیراپزشکی کرمانشاه ضمن تبریک ایام الله دهه ی مبارک فجر و فرارسیدن سالروز بعثت پیامبر عظیم الشأن اسلام حضرت محمد مصطفی(ص) به تشریح عملکرد این دانشکده از ابتدای سال جاری تاکنون پرداخت و گفت: خوشبختانه طی سال جاری ضمن بازدید هیات بورد با درخواست ارشد فناوری اطلاعات سلامت در این دانشکده موافقت گردید و کارگاه گروه فناوری اطلاعات سلامت با ۱۶ سیستم راه اندازی شد.

 

دکتر سهرابی در گفتگو با روابط عمومی دانشگاه گفت: همچنین امسال موفق به راه اندازی دستگاه Real time PCR در آزمایشگاه مولکولی و تحقیقاتی و اختصاص فضای مخصوص آماده سازی آن ، نصب پرینتر به دستگاه الایزای گروه علوم آزمایشگاهی و راه اندازی کامل دستگاه جهت ارائه واحد هورمون شناسی و انجام تستهای تخصصی الایزا شدیم.

وی ضمن اعلام اینکه امسال راه اندازی روشهای کروماتوگرافی کاغذی و TLC و راه اندازی روش تجزیه سنگهای ادراری در آزمایشگاه بیوشیمی در دانشکده پیراپزشکی انجام شده است از انجام اندازه گیری HDL-C و عنصر مس نیز در این دانشکده خبرداد.

وی همچنین از تشکیل جلسات مستمر بین اساتید گروه جهت انجام کارهای تحقیقاتی و ارایه پروپوزالهای قابل انجام  با دستگاهها و مواد موجود در گروه علوم آزمایشگاهی نیز خبرداد.

 

به گفته دکتر سهرابی بهبود فضاهای آزمایشگاهی از طریق تغییرات و جابجایی آزمایشگاه های تخصصی ایمنولوژی و هماتولوژی و نیز اختصاص وتجهیز اتاق های دانشجویان تحصیلات تکمیلی نیز در سال جاری انجام شده است.

رئیس دانشکده پیراپزشکی در ادامه به برخی پیشرفت های عمرانی این دانشکده از ابتدای سال جاری تاکنون نیز اشاره کرد و گفت: اجرای دیوار پوش و سقف کاذب و تعمیر و سیم کشی برق و تلفن های داخلی مجدد اتاق ها ، ادغام بایگانی آموزش و اداری ، ایجاد بایگانی ریلی و اصلاح واحد دبیرخانه و میز خدمت از جمله این اقدامات است.
 
دکتر سهرابی همچنین از تعمیر و بازسازی سالن سلف سرویس دانشجوئی دانشکده های پیراپزشکی وپرستاری ومامائی با مشارکت معاونت فرهنگی خبرداد و گفت: در این سالن فضای مناسبی نیز به اعضای هیات علمی وکارکنان اختصاص داده ایم.
 
به گفته این مقام مسئول امسال نصب شبکه و اتصال به اینترنت ، ارتقاء سیستم های کامپیوتر از نظر سخت افزاری و نرم افزاری ،اضافه و ساخت کانال چهار دستگاه کولر آبی جهت کلاس های درس این دانشکده نیز انجام شده است.
 
وی همچنین از نصب محافظ استیل درب ورودی دانشکده ، جابجایی انبار دانشکده و استاندار سازی و نصب سیستم اعلان حریق نیز خبرداد.

 

دکتر سهرابی در بخش دیگری با اشاره به خرید تجهیزات این دانشکده طی سال جاری گفت: خرید سی دستگاه کامپیوتر ، دویست صندلی دانشجویی ، خرید و نصب دوربین های حراست ، کمد بیمارستان برای وسایل دانشجویان ، کیت های تخصصی  جهت راه اندازی آزمایشگاه بیوشیمی بالینی 2 برای ارائه ، تکمیل تجهیزات پراتیک و نصب چراغ سیالتیک و خرید تجهیزات وملزومات اداری مورد نیاز واحدهای مختلف دانشکده از این جمله اند.


۱۹ بهمن ۱۴۰۲ ۱۱:۴۳

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید