اخبار

گامهایی برای اعتلای اهداف آموزشی، پژوهشی دانشکده داروسازی کرمانشاه در ۱۴۰۲

دانشکده
رئیس دانشکده داروسازی کرمانشاه با بیان اینکه در سال جاری اقدامات بسیار مهم و ارزشمندی در این دانشکده صورت گرفته است گفت: این اقدامات همگی در راستای اعتلای اهداف آموزشی، پژوهشی و اداری این مرکز انجام شده و از گام های اساسی و بسیار ضروری این مجموعه به شمار می آید. 

 

دکتر سجاد فخری در گفتگو با خبرنگار روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: موفقیت این دانشکده در اخذ مجوز وزارتی راه اندازی مقطع دکتری تخصصی رشته های فارماکولوژی و فارماسیوتیکس ، کسب رتبه 1 آزمایشگاه جامع تحقیقات دانشگاه در کشور و برگزیده شدن مرکز تحقیات علوم دارویی این دانشکده به عنوان برترین مرکز بیومدیکال با سابقه کمتر از 10 سال دانشگاه و یکی از سه مرکز تحقیقات برتر دانشگاه در آخرین ارزشیابی مراکز تحقیقاتی وزارت بهداشت از جمله این موفقیت هاست.
 

وی اظهار داشت: موفقیت و درخشش دانشجویان دانشکده داروسازی به عنوان نفرات اول تا سوم پژوهشگران برتر دانشگاه، درخشش دانشجویان در المپیاد کشوری، المپیاد کارآفرینی و کسب و کار فناورانه و مدیریت نظام سلامت، کسب عنوان پژوهشگر برتر کشوری توسط دانشجوی این دانشکده، و افتخار آفرینی دانشجویان در کنگره بین المللی سالیانه از دیگر موفقیت های این دانشکده است.

به گفته وی موفقیت و درخشش 6 نفر از اساتید دانشکده داروسازی میان پژوهشگران 2 درصد برتر دنیا، جذب اعضای هیات علمی جدید و نیز ارتقای مرتبه علمی چندین عضو هیات علمی دانشکده به استادی و دانشیاری نیز از دیگر پیشرفت های دانشکده داروسازی است.

 

دکتر فخری استقرار و فعالیت شورای صنفی و جامعه اسلامی دانشجویان در دانشکده، تعمیر و تجهیز دوره ای دستگاه ها و وسایل آزمایشگاهی در 38 آزمایشگاه دانشکده و اخذ مجوز و مصوبات کلان دانشگاهی در راستای ارتقای عملکرد آموزشی و پژوهشی دانشکده را نیز برخی اقدامات صورت گرفته این مرکز در سال جاری دانست.

 

به گفته وی افزودن و تجهیز فضای آموزشی و پژوهشی دانشکده داروسازی به میزان 500 متر مربع، تعمیرات زیرساختی و اساسی  شامل تعمیر کلیه UPS ها، تجهیز کلاسهای دانشکده به سیستم های گازی سرمایشی و گرمایشی، تجهیز سخت افزاری کلاسهای درسی، مرتفع نمودن مشکلات سیم کشی و روشنایی کلاسهای درسی، تعمیر بانک خازن و تعویض منابع انبساط تاسیسات، خرید استبیلیزر جهت واحد ها نیز در این دانشکده انجام شده است.


دکتر فخری افزود: زیباسازی، ایمن سازی و تجهیز فضای داخلی دانشکده با دیوار سبز، ترمز پله، جعبه های کمک های اولیه آزمایشگاه ها، سیستم های اطفا حریق و تجهیز و بازسازی فضای کتابخانه و سیستم های کامپیوتر سایت دانشکده نیز از دیگر موارد انجام شده در این مرکز درسال جاری است.



۲۴ بهمن ۱۴۰۲ ۲۰:۵۴

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید