اخبار

راه اندازی پویش «برای ایران، برای کرمانشاه» در آستانه انتخابات مجلس شورای اسلامی

انتخابات
در همایش مدیران روابط عمومی ادارات و دستگاه های اجرایی استان به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه و با موضوع انتخابات برگزار شد
 دکتر الماسی مدیرکل روابط عمومی استانداری کرمانشاه و رئیس کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات استان گفت: پویش «برای ایران، برای کرمانشاه» به منظور دعوت از مردم استان برای مشارکت حداکثری در انتخابات راه اندازی خواهد شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه وی اظهار داشت: با توجه به فاصله ۱۵ روزه تا زمان برگزاری انتخابات و تاکیداتی که مقام معظم رهبری روی مشارکت حداکثری مردم در این انتخابات دارند، همه باید پای کار باشیم و مردم را برای حضور در پای صندوق های رای دعوت کنیم.


وی افزود:  به  دلیل هجمه های شدید دشمنان علیه کشورمان و تحولاتی که در منطقه در حال رخ دادن است، اهمیت مشارکت حداکثری مردم در انتخابات بالا و کاملا روشن است.

دکتر الماسی افزود:  هرچند بخشی از جامعه ممکن است نسبت به مشکلات اقتصادی گلایه هایی داشته باشند، اما منطق حکم می کند برای حل مشکلات، با انتخاب افراد اصلحی که بتوانند به رفع مشکلات کمک کنند، در انتخابات شرکت کنیم.

روابط عمومی دستگاه های اجرایی باید به فراهم کردن زمینه مشارکت حداکثری مردم در انتخابات کمک کنند، ما در کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات استان، تولیدات مختلفی شامل پوستر، کلیپ، تیزر، گرافیک و.... تهیه می کنیم و آن را در اختیار روابط عمومی ها قرار می دهیم تا بازپخش کنند.

 اگر روابط عمومی دستگاه ها هم می تواند تولیدات خلاقانه ای داشته باشد، آن را در اختیار کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات استان قرار دهند.  
وی با بیان اینکه روابط عمومی ادارات می توانند برای جلب مشارکت مردم در انتخابات برنامه های مختلفی را برگزار کنند گفت: برای نمونه از بین جامعه ورزشکاران می توان از شخصیت های اثرگذار این حوزه برای دعوت مردم به شرکت در انتخابات استفاده کرد.

به گفته وی برنامه ریزی برای برگزاری پویش «برای ایران، برای کرمانشاه» انجام شده است و این پویش به منظور جلب مشارکت حداکثری مردم استان در انتخابات بزودی راه اندازی می شود.

وی عنوان کرد: طبق برنامه روابط عمومی دستگاه های اجرایی باید تولیدات خود را در زمینه انتخابات، با هشتگ «برای ایران، برای کرمانشاه» در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی بارگذاری و منتشر کرده و از زیرمجموعه ها و گروه های مردمی که با آنها در ارتباط هستند بخواهند آن را بازنشر کنند.

 به گفته وی برگزاری برنامه «راویان پیشرفت» در استان نیز طرحی است که بخشی از آن به موضوع انتخابات برمی گردد و برای اولین بار توسط اداره کل راه و شهرسازی استان اجرایی شد.


انتخابات
انتخابات

۲۶ بهمن ۱۴۰۲ ۱۸:۱۷

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید