اخبار

امضای تفاهم‌نامه استانداری، ستاد اجرایی و علوم پزشکی؛برای درمان رایگان بیماران سرطانی کرمانشاه در بیمارستان برکت تهران

سرطانی کرمانشاه

- بر اساس امضای تفاهم‌نامه استانداری، ستاد اجرایی و علوم پزشکی بیماران سرطانی کرمانشاه در بیمارستان برکت تهران رایگان درمان می شوند . بگزارش خبرنگار خبرگزاری آریا از کرمانشاه ؛

تفاهم نامه همکاری مشترک استانداری کرمانشاه، دانشگاه علوم پزشکی استان و بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی سرطان برکت با حضور استاندار کرمانشاه، رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه و رئیس ستاد اجرایی فرمان امام(ره) استان امضا شد تا بخشی از بیماران سرطانی استان به صورت رایگان درمان شوند.

استاندار کرمانشاه گفت : انجام برنامه های محرومیت زدایی و توجه به بیماران به ویژه بیماران دارای مشکلات مالی باید در اولویت قرار گیرد، بیماران سرطانی نیازمند در این طرح مورد توجه قرار خواهند گرفت و انعقاد این تفاهمنامه بسیار ارزشمند است و این نشست یک جلسه پربار و معنوی برای خدمت رسانی و دستیابی به اهدف مشترک برای این بیماران می باشد.

 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت : در حال حاضر حدود 15 هزار نفر بیمار سرطانی در استان وجود دارد که تحت درمان هستند.

دکتر محمدی افزود : از 95 درصد درمان این بیماران در استان کرمانشاه انجام می شود و با راه اندازی بیمارستان بهارستان تمام درمان های این بیماران به صورت رایگان قابل انجام است.

وی افزود ؛ متاسفانه سرطان یک بیماری پر هزینه است و هزینه های بسیاری را به دولت و خانواده ها تحمیل می کند.

دکتر محمدی گفت : با تلاش های صورت گرفته توسط بنیاد برکت حضرت امام (ره) و راه اندازی بیمارستان برکت در تهران اقدامات بسیار خوبی در راستای ارائه خدمات درمانی مورد نیاز به بیماران سرطانی صورت گرفته است و بیماران در این بیمارستان با تجهیزات بسیار پیشرفته تحت درمان قرار می گیرند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی افزود : با انعقاد این تفاهم نامه تعداد 70 بیمار سرطانی دهک های یک تا 5 که تا کنون درمانی را نداشته اند به صورت رایگان در بیمارستان برکت تحت درمان قرار می گیرند.

وی گفت : هماهنگی های لازم جهت شناسایی و اعزام بیماران سرطانی به بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی سرطان برکت صورت خواهد گرفت.

میثم کلهر رئیس ستاد اجرایی فرمان امام (ره) استان کرمانشاه گفت : با برنامه ریزی های صورت گرفته و مطابق این تفاهم نامه 70 نفر از بیماران سرطانی استان به صورت رایگان اعم از امکانات اقامتی، درمان، هزینه بیمارستان و تغذیه (خود بیمار و یک نفر همراه) مداوا خواهند شد.

وی گفت : بیماران که محروم از امکان درمان هستند در این طرح اولویت دارند و با تشخیص و شناسایی دانشگاه علوم پزشکی به این بیمارستان برای مداوا اعزام می شوند.

۳۰ بهمن ۱۴۰۲ ۱۲:۵۷

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید