اخبار

با تامین تجهیزات پیشرفته،مرکز جامع سرطان ،یک مرکز مجهز و منحصر به فرد در کشور خواهدبود

سرطان
دکتر محمدی رییس دانشگاه در جلسه هیات رئیسه گفت: از تلاش های شما در حوزه ارتقا سلامت استان و خدمت به مردم استان کرمانشاه که شایسته خدمت هستند بسیار سپاسگزارم. 

به گزارش روابط عمومی دانشگاه وی اظهار داشت:بی شک کار و تلاش اگر با هدف خدمت به مردم باشد هیچ خستگی به همراه نخواهد داشت و بسیار ارزشمند است.
 
دکتر محمدی گفت: یکی از دغدغه های ما تامین تجهیزات لازم برای بیمارستان بهارستان است و دستگاه سایبر نایف و براکی تراپی از مهترین تجهیزات مورد نیاز این مرکز می باشد.

دکتر محمدی گفت: با رایزنی های صورت گرفته با سازمان برنامه و بودجه و هیات امنای صرفه جویی ارزی در هفته گذشته موافقت اولیه جهت تامین اعتبار خریداری این دستگاه ها گرفته شد و با خرید این دستگاه ها، مرکز جامع سرطان یک مرکز کامل و مجهز و منحصر به فرد در کشور خواهد بود. 

وی عنوان کرد: با پایان کار عمرانی بیمارستان بهارستان و  تجهیز این مرکز به این تجهیزات پیشرفته که تنها در بیمارستان های تهران وجود دارد ، تمام درمان های مورد نیاز بیماران سرطانی غرب کشور در بیمارستان بهارستان قابل انجام  خواهد بود و نیازی به رفتن به تهران نیست.

رئیس دانشگاه افزود:همچنین رایزنی های لازم برای خرید برخی تجهیزات پزشکی بیمارستان‌ها نیز انجام شد و پیگیری های بیشتری باید از سوی معاون غذا و دارو در این زمینه و ارتباط و تعامل بیشتر با هیات امنای صرفه جویی ارزی  صورت پذیرد.

وی درادامه عنوان کرد: تلاش معاونت فرهنگی دانشجویی و نهاد مقام معظم رهبری و اردوی معنوی که برای دانشجویان جدید الورود در مشهد تدارک دیدند و برنامه های فرهنگی که برای دانشجویان داشتند ،قابل تقدیر و ارزشمند است .

۳۰ بهمن ۱۴۰۲ ۱۳:۰۸

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید