اخبار

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه:

تمام افتخارات دانشگاه ،مرهون زحمات اعضای پر تلاش هیات علمی است

هیات رئیسه دانشگاه
 دیدار اعضای هیات رئیسه دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه با اعضای هیات علمی علوم پایه دانشگاه صبح امروز صورت گرفت و دکتر محمدی رییس دانشگاه؛ هدف از این نشست را استفاده از نظرات کارشناسی، پیشنهادها و مشورت با اساتید فرهیخته دانست.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه وی اظهار داشت:تمام افتخاراتی که دانشگاه در حوزه های مختلف علمی و پژوهشی کسب نموده ، مرهون زحمات و تلاش بی وقفه شما اعضای گرانقدر هیات علمی دانشگاه است.

دکتر محمدی با بیان اینکه با تلاش های صورت گرفته توسط شما عزیزان ، در رتبه بندی پژوهشی در جایگاه ششم کشور هستیم گفت: ما در جایگاهی بالاتر از دانشگاه هایی که اعضای هیات علمی آنها از دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه بیشتر است هستیم و این نشان می دهد که هر یک از اعضای هیات علمی و دانشمندان این دانشگاه دو برابر برون ده پژوهشی داشته اند.

وی عنوان کرد:در بحث فناوری نیز بعد از دانشگاه علوم پزشکی تهران در جایگاه دوم کشور قرار داریم و جا دارد قدردان زحمات شما عزیزان باشیم.

رئیس دانشگاه همچنین بیان کرد:  در دو سال گذشته حدود ۲۰ رشته جدید در دانشگاه علوم پزشکی اضافه شده که افزایش این تعداد رشته با اعتبار شما اعضای هیات علمی بوده است .

 

وی افزود:در این شرایط سخت جنگ اقتصادی علیه کشور عزیزمان،زحمات شما در تولید علم و فناوری و تربیت دانشجویان بسیار ارزشمند و قابل تقدیر است.

دکتر محمدی گفت: از راه های ساخت پردیس دانشگاه مولد سازی می باشد و رایزنی های لازم در این خصوص صورت گرفته است.

دکتر محمدی بابیان اینکه چارت سازمانی از مطالبات دانشگاه و از مهمترین برنامه های حوزه آموزش و توسعه است گفت: با پیگیری های انجام شده با واحد اداری و استخدامی وزارت بهداشت ، امیدواریم بتوانیم تعداد بالایی پست هیات علمی را اضافه کنیم.

وی افزود:درخواستی که از شما اعضای گرانقدر هیات علمی و اساتید بزرگوار دارم مسئله کیفیت آموزش و تربیت دانشجویان توانمند می باشد، چرا که رشته های علوم پایه ساختار علمی و ذهنی دانشجو را برای حضور در بالین و عرصه های دیگر فراهم می نمایند.

گفتنی است در این نشست اساتید و اعضای هیات علمی علوم پایه دانشگاه به بیان نظرات، پیشنهادات و دغدغه‌های خود در حوزه‌های  آموزشی، پژوهشی، فرهنگی و اداری پرداختند.

در ادامه اعضای هیأت رئیسه دانشگاه به سؤالات و درخواست‌های مطرح شده پاسخ دادند.

 

درادامه این نشست مهندس کریمی معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه با بیان اینکه کمبود فضای فیزیکی مناسب ،نبود زیرساخت‌ها و امکانات لازم باعث کاهش راندمان و کیفیت آموزشی خواهد شد گفت: در این زمینه اقدامات بسیار خوبی در سال های اخیر در دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه انجام شده است. 

وی با اشاره به اینکه اعضای هیات علمی در ارتقا و پیشرفت دانشگاه نقش بسیار ارزشمندی را ایفا می نمایند گفت: فراهم ساختن امکانات رفاهی و توجه به رفاهیات اساتیدو اعضای هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه از اولویت های دانشگاه است.

همچنین دکتر وزیری معاون آموزشی دانشگاه نیز ارتقا دانشگاه را از مهمترین دغدغه های اعضای هیات علمی دانست و گفت: این باعث افتخار ماست که دغدغه همه اساتید و اعضای هیات علمی، آینده دانشگاه و رسیدن به جایگاه واقعی آن است.
 
وی افزود:خوشبختانه نسبت دانشجو به استاد در سال ۹۹ تا سال ۱۴۰۲ تقریباً به صورت متوسط ،  ۱۱ به یک رسیده است که با نسبت  ۱۰ به یک کشوری، فاصله محسوسی نداریم.


علوم پایه
علوم پایه


علوم پایه
علوم پایه
۱ اسفند ۱۴۰۲ ۱۷:۰۷

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید