اخبار

اختتامیه جشنواره شعر دفاع مقدس و تجلیل از برگزیدگان آن به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه

جشنواره

آیین اختتامیه جشنواره شعر دفاع مقدس کرمانشاه و تجلیل از برگزیدگان این جشنواره به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه صبح امروز در سالن آمفی تئاتر بیمارستان امام رضا(ع) برگزار شد.

 طی این جشنواره ۱۸۱ اثر به دبیر خانه استانی آن ارسال گردید که با بررسی و اعلام نظر هیأت داوران مربوطه ،  تعداد ۱۸ اثر در بخش‌های عمومی، طوفان‌الاقصی، شهدای امنیت، مقاومت بین‌المللی، ولایت محوری و جهاد تبیین، شهدای روحانی، دانش آموز و دانشجو، ترانه و سرود، کودک و نوجوان، زنان، قیام گوهرشاد، شهدای عفاف و بخش ویژه عملیات غرور آفرین مرصاد و حماسه مردم کرمانشاه دردفاع مقدس برگزیده شده است.

به گزارشی از روابط عمومی دانشگاه دکتر بیگلری مشاور رئیس دانشگاه و مسئول دفتر ریاست دانشگاه هدف اصلی از این گنگره را ترویج فرهنگ مقاومت ،ایثار ، شهادت و پایداری مردم مسلمان ایران در دفاع مقدس و بعد از آن دانست و گفت: انشاء الله بتوانیم جنبه های مختلف این دفاع مقدس را به جامعه ارائه دهیم .

وی با بیان اینکه در این راستا صاحبان اندیشه و قلم ، شاعران و نویسندگان رسالت سنگینی را در راستای جهاد تبیین بر عهده دارند  گفت: دفاع مقدس مظهر حیات جامعه و کشور است و ما وظیفه داریم دوران دفاع مقدس را به همه به ویژه نسل جوان بشناسانیم و یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس را همواره زنده نگه داریم.

همچنین سردار خوشبخت مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کرمانشاه نیز ضمن تقدیر از همکاری دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در برگزاری مراسم اختتامیه بیست و پنجمین کنگره شعر دفاع مقدس و مقاومت استان کرمانشاه گفت: مسئولان ، اساتید ، پرسنل و کادر بهداشت و درمان این دانشگاه، نقش بسزایی در نشر ارزشهای دفاع مقدس و جهاد تببین دارند.

وی با بیان اینکه برای انتقال نشر ارزش‌های دفاع مقدس بعضی واژه ها را باید با زبان هنر به جامعه منتقل کرد تا در گستره تاریخ زنده بماند گفت: مضامینی مانند شجاعت ،ایثار و ازخودگذشتگی رزمندگان را با زبان شعر بهتر می توان به همه نشان داد و شعر زیباترین راه برای انتقال این فرهنگ غنی به جامعه است.

گفتنی است در ادامه از برگزیدگان بیست و پنجمین جشنواره شعر دفاع مقدس و مقاومت با اهدا هدایایی تقدیر شد.


جشنواره 3
جشنواره 2
جشنواره 1


جشنواره 6
جشنواره 5
جشنواره 4
جشنواره 3
جشنواره 2

فیلم آئین اختتامیه جشنواره شعر دفاع مقدس و تجلیل از برگزیدگان به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه

 

۲ اسفند ۱۴۰۲ ۱۴:۵۶

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید