اخبار

نشست تیم ارزیابی اعتباربخشی وزارت بهداشت در دانشکده دندانپزشکی

اعتباربخشی
این نشست با حضور دکتر محمدی رییس دانشگاه، دکتر حمیدرضا ذاکر جعفری مسئول ارزیاب اعتبار بخشی دانشکده های دندانپزشکی ،  دکتر فهیمه فیلی رئیس دانشکده دندانپزشکی ایلام و از اعضای تیم ارزیاب اعتباربخشی وزارت بهداشت ، دکتر ورمیرا مدیرکل آموزش دانشگاه، دکتر مظفری رئیس دانشکده دندانپزشکی ودیگر مسئولان مربوطه امروز در دانشکده دندانپزشکی برگزار شد.

دکتر حمیدرضا ذاکر جعفری مسئول ارزیاب اعتبار بخشی دانشکده های دندانپزشکی وزارت بهداشت گفت:در سال تحصیلی جاری موضوع اعتباربخشی دانشکده های دندانپزشکی  بر اساس استاندارهای تدوین شده در دستور کار حوزه آموزشی وزارت بهداشت قرار گرفت و  تیم های ارزیاب اعتبار بخشی از ابتدای سال تحصیلی جاری به تناوب تا پایان سال به دانشکده ها مراجعه کرده و استانداردها را ارزیابی می کنند.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه وی با بیان اینکه  اعتباربخشی دانشکده های دندانپزشکی به ارتقای کیفیت آموزش دندانپزشکی در کشور کمک می کند گفت: پس از بررسی های صورت گرفته طی دو روز متوالی ،نتایج زحمات پانزده ساله دانشکده دندانپزشکی کرمانشاه را مورد ارزیابی قرار دادیم و مشخص شد خوشبختانه همکاری بسیار خوبی در حوزه پژوهش این دانشکده در بین اساتید و دانشجویان وجود دارد که بسیار ارزشمند و حائز اهمیت است.

وی با بیان اینکه همچنین این دانشکده کلینیک ویژه ی بسیار خوبی دارد که تمام استانداردهای لازم در آن رعایت شده است عنوان کرد: فعالیت ریس دانشکده و اعضای هیات علمی در راستای افزایش کیفیت آموزشی بسیار قابل توجه است و جای تقدیر دارد.

دکتر ذاکر جعفری گفت: کمبود فضای آموزشی با توجه به افزایش پذیرش دانشجو ، کمبود اعضای هیات علمی در برخی رشته ها ، کمبود تجهیزات و نیروی خدماتی از جمله مواردی است که باید مورد توجه قرار گیرد.

همچنین دکتر محمدی رییس دانشگاه با بیان اینکه از اینکه در این ارزیابی تجربیات و نظرات خود را در اختیار دانشکده دندانپزشکی و دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه قرار دادید بسیار سپاسگزارم گفت: اعتباربخشی دانشکده های دندانپزشکی به ارتقای کیفیت آموزش دندانپزشکی بسیار کمک خواهد کرد و ارزیابی هایی که صورت می گیرد بسیار مهم است و افزایش کیفیت آموزشی مهمترین هدفی است که تیم ارزیاب دنبال می کند .

وی افزود: فضای فیزیکی دانشکده دندانپزشکی شایسته این دانشکده و دانشگاه علوم پزشکی نیست و احداث دانشکده دندانپزشکی از اولویت های اصلی دانشگاه است و  این دانشکده در مهرماه سال آینده به بهره برداری خواهد رسید.

دکتر محمدی گفت: پیگیری های لازم در خصوص کمبود هیات علمی در رشته های پروتز، رادیولوژی ، پاتولوژی و پریو صورت گرفته است و به زودی با بکارگیری و جذب اساتید دراین رشته ها،  این کمبود برطرف خواهد شد .

وی افزود: از تلاش بی وقفه دکتر مظفری رئیس دانشکده  دندانپزشکی و همراهی و همکاری معاونت آموزشی در راستای ارتقا کیفیت آموزش این دانشکده سپاسگزارم و امیدوارم  شاهد پیشرفت و ارتقا بیش از پیش این دانشکده باشیم.

۸ اسفند ۱۴۰۲ ۲۳:۳۲

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید