اخبار

تشریح عملکرد مدیریت مشارکت ها و سازمان های مردم نهاد دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه

سازمان
حجت الاسلام قبادی مدیر مشارکت ها و سازمان های مردم نهاد دانشگاه در تشریح عملکرد این مدیریت به فعالیت برخی انجمن های مربوطه در این حوزه اشاره کرد و گفت: انجمن حمایت از بیماران سرطانی (نشاط) از جمله این انجمن هاست که فعالیت این مرکز  در زمینه حمایت از بیماران سرطانی از جمله تأمین دارو، معرفی بیماران جهت خدمات پارا کلینیکی و ارجاع به آزمایشگاه و خدمات رادیولوژی می باشد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه وی افزود: از دیگر انجمن ها می توان به کانون هموفیلی اشاره کرد ، که فعالیت این کانون در زمینه حمایت از بیماران هموفیلی است .
 

حجت الاسلام قبادی به حضور در جلسات ادارات مرتبط حوزه دفتر با همکاری فرمانداری، شورای هماهنگی حمایت بیماران خاص ،ارتباط سازنده طی جلسات متعدد و مصوبات لازم برای بهبود شرایط بیماران و دفتر از جمله فرمانداری، جمعیت هلال احمر استان، کمیته امداد استان، سفیران مهربانی، رسانه ها و خیرین به عنوان اقدامات انجام شده توسط این مدیریت اشاره کرد..


به گفته وی  معرفی بیمارانی که دارای هزینه های دارویی، درمانی و جراحی در بیمارستان های تخصصی می باشند و پرداخت بخشی از هزینه ها با همکاری و موافقت جمعیت هلال احمر استان
دریافت وام برای متقاضیان،همکاری آموزش و پرورش با پیگیری نماینده انجمن در راستای حضور دانش آموزان هموفیلی در مدارس منتخب غیرانتفاعی ناحیه یک و شرکت در جلسات تقویتی (با معرفی نامه کانون) از دیگر فعالیت های صورت گرفته این حوزه می باشد.

وی با بیان اینکه مجمع خیرین سلامت استان ،یک مرکز حمایتی و خیریه است و اهم فعالیت های این مرکز، احداث، تکمیل و تجهیز مراکز بهداشتی درمانی مورد نیاز دانشگاه علوم پزشکی می باشد گفت: در حال حاضر 17 مؤسسه خیریه بیمارستانی در استان تأسیس و مشغول به فعالیت می باشند.

حجت الاسلام قبادی هدف از تأسیس مؤسسات خیریه بیمارستانی را تأمین نیازهای دارویی و درمانی و حمایتی بیماران ،تأمین تجهیزات مورد نیاز بیماران،ساخت، بازسازی و توسعه بیمارستان ها می باشد.
۱۱ اسفند ۱۴۰۲ ۱۵:۱۷

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید