اخبار

هدف کادر سلامت خدمت به مردم است /تقدیر از حضور پرشور همکاران در انتخابات ۱۱ اسفند

هیئت رئیسه
دکتر قباد محمدی رئیس دانشگاه در نشست هیات رئیسه  گفت: خدمات خوبی در حوزه سلامت به مردم ارائه شده و پیشرفتهای خوبی هم درحوزه سلامت در استان داشتیم به طوریکه به صورت هفتگی شاهد افتتاح و راه اندازی در حوزه سلامت هستیم.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه وی با بیان اینکه انگیزه در انجام‌ کارها بسیار مهم است و مهمترین عوامل در ایجاد انگیزه هدف است گفت: اگر کسی هدف مشخصی نداشته باشد انگیزه هم نخواهد داشت و کارها را به درستی انجام نمی دهد.

دکتر محمدی افزود: هدف همه ما خدمت به مردم در حوزه سلامت است و ما نباید هدف را گم‌ کنیم‌ ، توجه به همین هدف باید مدنظر همه اعضای محترم هیات رئیسه قرار بگیرد و چنانچه هدف را درست تعیین کنیم و برای آن‌ تلاش کنیم نتیجه آن خوشحالی مردم است که بالاترین اجر برای کادر سلامت می باشد.

وی با بیان اینکه شجاعت در انجام کارها یکی از ثمرات هدف داشتن است گفت: مدیری که به درستی بداند که دنبال چه چیزی است با شجاعت و قاطعانه گام برمی دارد و در راه خدمت به مردم از کسی واهمه ای ندارد.

رئیس دانشگاه در ادامه گفت: خدا را شاکریم که تمامی همکاران ما در انتخابات حضور پرشوری داشتند و جای قدردانی دارد ، این حضور نشان دهنده بصیرت و بینش عمیق است.

وی افزود: کادر سلامت همپای مردم و دوشادوش مردم در انتخابات شرکت نمودند و بار دیگر قدرت جمهوری اسلامی ایران را به جهانیان نشان دادند.
۱۳ اسفند ۱۴۰۲ ۱۴:۴۶

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید